Gå til innhold

Jeg får så vondt på tanken av smerten jeg har påført familie og venner.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg får så vondt på tanken av smerten jeg har påført familie og venner. I hovedsak da pga selvmordsforsøk. Hvor redde jeg har blitt fortalt at de var for meg da. Jeg rømte også en gang fra DPS, og den tiden det tok fra jeg var vekke og til de fant meg gjorde dem også utrolig redde.

Jeg får så vondt av dette. Og det er ingen måte jeg kan ta det tilbake på eller fikse det heller.

Anonymkode: 74eeb...b20

Fortsetter under...

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg får så vondt på tanken av smerten jeg har påført familie og venner. I hovedsak da pga selvmordsforsøk. Hvor redde jeg har blitt fortalt at de var for meg da. Jeg rømte også en gang fra DPS, og den tiden det tok fra jeg var vekke og til de fant meg gjorde dem også utrolig redde.

Jeg får så vondt av dette. Og det er ingen måte jeg kan ta det tilbake på eller fikse det heller.

Du kan ikke få gjort noe med fortiden, men du kan gjøre noe med fremtiden. 

AnonymBruker
Vendi skrev (3 minutter siden):

Du kan ikke få gjort noe med fortiden, men du kan gjøre noe med fremtiden. 

Ja, jeg vet. Men det hjelper ikke på hvor vondt det gjør og hvor dårlig samvittighet jeg har.

Jeg tror mange på dette forumet har gjort eller oppført seg på måter de angrer på i ettertid. Kanskje du kan prøve å snakke med dem om det? De forstår også sikkert at du ikke kunne noe for det.

Gjest Hurja

Jeg er nærmeste pårørende til en person som prøvde å ta livet av seg flere ganger. Det var også leteaksjon etter hen. Jeg tenker ikke på det lenger. Jeg vet hen var veldig syk på den tiden og laster hen ikke for det. Jeg er bare glad hen kom seg gjennom det og valgte oss og livet ❤️

AnonymBruker

Å bry seg om andre og hvordan det man gjør påvirker de rundt deg er jo en god egenskap og gjør deg til et godt menneske. Man velger jo ikke å bli syk hverken fysisk eller psykisk.

Anonymkode: f9dc7...a66

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...