Gå til innhold

Når mor får munnkurv fordi det handler om homofili?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er mor til en datter på 19 år som har lett PU. Jeg kjenner veldig godt mitt barn ( mental alder er jo langt under 19 år)og vet hvor lett påvirkelig hun er. Helt plutselig gikk hun fra å like gutter til å like jenter. Det var absolutt ingen tegn på at hun skulle være homofil før hun kom inn i en vennegjeng der flere var homofile. Nå er hun i et homofilt forhold og fronter veldig Pridesaken. Kjæresten styrer henne veldig er ikke utviklingshemmet. 
Etter at hun kom inn i dette forholdet begynte hun å slite psykisk og må ha psykologhjelp. Hun har forandret personlighet og hun virker ulykkelig. Alle rundt heier på henne og synes det er sååå bra. Jeg har heller ikke sagt noe negativt til henne.  Jeg prøver likevel å snakke med det faglige nettverket rundt min datter om at kanskje hun egentlig ikke er homofil og at dette forholdet ikke er bra for henne. Da blir jeg møtt med krasse svar og nærmest blitt truet med å miste retten til å mene noe ang min datter. At dette måtte jeg ikke si høyt. Jeg er så lei av at vi i Norge ikke lenger kan ha egne meninger ang dette temaet. Hva med sunn fornuft ? Har pridsaken gjort oss redd for å være ærlig? Hva mener dere? 

Anonymkode: 322b6...0dd

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan folk reagerer på pridesaken og homofili tenker jeg er opp til enhver. Men her er det jo flere ting som burde vært reagert på, spesielt om kjæresten er eldre og din datter mentalt er langt under 19 år. Det i seg selv burde skape bekymring hos andre. Om datteren din er lesbisk eller ikke ser ikke jeg på som relevant for saken engang, men utnyttingen som evt foregår er verre. 

Når det gjelder hvilken legning din datter er så vet man jo aldri. Jeg visste ikke at det jeg føler hadde ett navn før jeg var godt voksen og jeg ble obs på det. 

Anonymkode: 7b37d...994

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...