Gå til innhold

Stor forskjell mellom behandling hos psykiatrisk sykepleier og psykolog/psykiater?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Merker generelt ingen forskjell. Det fins dårlige psykologer som kun jobber for pengene og status og det fins gode sykepleiere. De fleste som blir sykepleiere blir det ihvertfall fordi de liker mennesker (med unntak av noen få som kun ble det fordi de liker å strikke) 

Anonymkode: b982f...1ac

Gjest Vendi

Jeg har litt erfaring med begge "typer", og den forskjellen jeg la merke til var at psykepleieren hadde en mer laid back holdning og var opptatt av å småskravle om løst og fast, mens psykologen var mer opptatt av konkret terapi. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Merker generelt ingen forskjell. Det fins dårlige psykologer som kun jobber for pengene og status og det fins gode sykepleiere. De fleste som blir sykepleiere blir det ihvertfall fordi de liker mennesker (med unntak av noen få som kun ble det fordi de liker å strikke) 

Anonymkode: b982f...1ac

Noen få som ble det fordi de liker å strikke 😅 Måtte le litt av den, hehe 😂

Vendi skrev (4 timer siden):

Jeg har litt erfaring med begge "typer", og den forskjellen jeg la merke til var at psykepleieren hadde en mer laid back holdning og var opptatt av å småskravle om løst og fast, mens psykologen var mer opptatt av konkret terapi. 

Ja, du har nok ett veldig godt poeng der 🙂

Anonymkode: a3b90...c8f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...