Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hurja

Vi har jobbet hardt i mange år med økonomien. Vi har bodd trangt og unnet oss lite. Levd på meget stramt budsjett og betalt ut gjeld. Dette har tæret på vår livskvalitet i betydelig grad. Vi har følt at vi har vært i hi i flere år. 

Nå har vi betalt ut over en mill i gjeld, og vi får det langt romsligere økonomisk. Så nå har vi (f)unnet oss en større og (langt) bedre leilighet. Snart flytter vi fra dette marerittet som har tæret på vår psyke i mange år. Det er så trangt og kaldt her. Stressende. 

Jeg er så glad og lykkelig nå, og det er mange som er glade på vår vegne. Gleder oss til å begynne å leve igjen. Gleder meg til å kose meg hjemme, lage god mat, nyte sommeren på verandaen, slippe å fryse mer, ha det godt og varmt, få besøk. Leve. Ha det bra hjemme. 

Vi var så heldige med den nye leil. Det er en leil som er vesentlig oppgradert med flere hundre tusen. Vi skal leie den først og fremst, så får vi se om vi får råd til å kjøpe den. Har aldri hatt så ny og fin leilighet før der alt er i tipp topp stand og har alt vi ønsker oss  :) 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/471752-jeg-er-s%C3%A5-glad-%F0%9F%98%8A/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Hurja

Vi flytter fra 60 m2 til 100 m2, det er litt forskjell det.. på de 60 m2 er det inkl 3 soverom, og vi får ikke sola før på kvelden. Kan ikke få sagt det nok hvor mye jeg gleder meg. Denne gangen får vi hjelp av familen til flytting også, og en kollega stiller med stor skaphenger :) 

Hurja skrev (4 minutter siden):

Vi flytter fra 60 m2 til 100 m2, det er litt forskjell det.. på de 60 m2 er det inkl 3 soverom, og vi får ikke sola før på kvelden. Kan ikke få sagt det nok hvor mye jeg gleder meg. Denne gangen får vi hjelp av familen til flytting også, og en kollega stiller med stor skaphenger :) 

Dette blir nok skikkelig bra. :) mamma har frivillig, for å få råd til leilighet nr to i Oslo kjøpt leilighet på 60 kvadrat med to soverom. Og jeg synes det var trangt. Spesielt når ungene er der også. Med tre soverom er det jo ennå trangere. 

Nei det blir nok fint det der. :)

Gjest Hurja
Glitter skrev (3 minutter siden):

Dette blir nok skikkelig bra. :) mamma har frivillig, for å få råd til leilighet nr to i Oslo kjøpt leilighet på 60 kvadrat med to soverom. Og jeg synes det var trangt. Spesielt når ungene er der også. Med tre soverom er det jo ennå trangere. 

Nei det blir nok fint det der. :)

Ja, ikke sant :) det er flere som sier det. Alle bare sier «er SÅ glad på deres vegne, det er dere vel unt nå som dere har bodd trangt så lenge». Vi har på det meste bodd 6 voksne her 🙈

Endret av Hurja
Hurja skrev (1 minutt siden):

Ja, ikke sant :) det er flere som sier det. Alle bare sier «er SÅ glad på deres vegne, det er dere vel unt nå som dere har bodd trangt så lenge». Vi har på det meste bodd 6 voksne her 🙈

Oi, ja! Det hørtes utrolig trangt ut. Jøss!

Gjest Hurja
Glitter skrev (19 timer siden):

Oi, ja! Det hørtes utrolig trangt ut. Jøss!

Vi skrev kontrakt i går. Og vi får ikke bare ny leil, men også nye venner på min alder. Så snille og rolige folk. Barnebarn på 6 år spurte om hn kunne få ligge over, og de ville også låne hunden vår som de ble så forelsket i 🙈 så nå kan vi t o m dra på ferie, fordi vi ikke er avhengig av hunden 😆❤️ 

Livskvaliteten vår blir nok betydelg bedre. Min mann, som er ufør, føler seg så innestengt her vi bor nå, og det blir spesielg godt for han å få større plass 🥰

Hurja skrev (13 minutter siden):

Vi skrev kontrakt i går. Og vi får ikke bare ny leil, men også nye venner på min alder. Så snille og rolige folk. Barnebarn på 6 år spurte om hn kunne få ligge over, og de ville også låne hunden vår som de ble så forelsket i 🙈 så nå kan vi t o m dra på ferie, fordi vi ikke er avhengig av hunden 😆❤️ 

Livskvaliteten vår blir nok betydelg bedre. Min mann, som er ufør, føler seg så innestengt her vi bor nå, og det blir spesielg godt for han å få større plass 🥰

Å så fint det hørtes ut! Litt av en tøff seksåring hvis dere er fremmede folk. 😊 

Ja tror nok livskvaliteten vil få seg et ordentlig løft nå. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...