Gå til innhold

Hvor mange behandlere har du hatt i over hvor mange år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mange behandlere har du hatt i over hvor mange år?

Jeg tok en opptelling for en stund tilbake bare fordi jeg tenkte det ville være interessant å se. Jeg telte da bare med de som jeg hadde hatt som behandler i en måned eller mer og kom frem til 28 stykker. Da 7 på poliklinikken, 11 på akuttpost, 6 på døgnpost, 2 i kommunnen og 4 fra ambulant team. Jeg har da vert pasient i psykiatrien i 8 år nå til sommeren. 

PS: Du trenger ikke nøyaktig opptelling av behandlere for å delta i tråden altså, bare omtrentlig gjetting er innafor også.

Anonymkode: 9d7d5...62a

Fortsetter under...

En psykolog og en psykiater på poliklinikken. Fire behandlere på ettervernpoliklinikken. To behandlere på sengepostene på DPS (+endel som jeg hadde bare på en innleggelse. De har jeg ikke tall på) Jeg har jo også hatt mange behandlere på sykehuset, men det er så lenge siden at jeg ikke husker. Husker navnet på tre av dem.

AnonymBruker

Har hatt 3 psykologer poliklinisk og 3 leger/psykologer på døgn poster. Har dog aldri vært innlagt over 1mnd av gangen så her har jeg tatt med kortere. 

Må si jeg er imponert over at du holder ut og orker å være så mye i psykiatrien ts for så mye forskjellige folk å forholde seg til og så mye innleggelser og styr hadde jeg aldri orket. 

Anonymkode: 608b0...046

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...