Gå til innhold

Dere som mener dol kun skal brukes til psykiske problemstillinger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har dere gang ofret en tanke på de som prøver å gjøre det beste ut av det de står i uten og drukne i dritten? De som står på, studerer, jobber hardt for å fungere? De som ikke drukner i selvmedlidenhet ?? Det finnes de som til tross for store påkjenninger likevel står på, fokusere på andre ting som man kan klare. Bare et spørsmål altså. Selv om det kan se ut som at noen har små problemer, så kan det være ting bak der som gjør at personen fokusere på dette. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke lest noen som mener det. Det er et eget forum for psykiatri. Alle andre fora er for alt mulig annet 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (26 minutter siden):

Jeg har ikke lest noen som mener at DOL skal kun brukes til psykiske problemstillinger. 

Da må du være bli d for det blir ofte nevnt i mine tråder, ref om råd for grått hår! 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (17 minutter siden):

Har ikke lest noen som mener det. Det er et eget forum for psykiatri. Alle andre fora er for alt mulig annet 🙂

Nei det blir ofte nevnt i mine tråder av bestemte brukere! 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da må du være bli d for det blir ofte nevnt i mine tråder, ref om råd for grått hår! 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Det er ingen i tråden om grått hår som skriver at DOL skal bare brukes til psykiske problemstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (7 minutter siden):

Det er ingen i tråden om grått hår som skriver at DOL skal bare brukes til psykiske problemstillinger.

Ofte veldig ofte er det noen som kritiserer en tråd fordi den ikke er alvorlig nok. Men bak det kan det tenkes at det ligger noe, hvis man har noe psykologisk evne. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ofte veldig ofte er det noen som kritiserer en tråd fordi den ikke er alvorlig nok. Men bak det kan det tenkes at det ligger noe, hvis man har noe psykologisk evne. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Kritikk av en tråd er ikke det samme som at man mener DOL skal kun brukes til psykiske problemstillinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Kritikk av en tråd er ikke det samme som at man mener DOL skal kun brukes til psykiske problemstillinger. 

Hvorfor skal du krangle på dette? 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skal du krangle på dette? 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Fordi premisset ditt for hele denne tråden, og spørsmålsstillingen i den, er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ofte veldig ofte er det noen som kritiserer en tråd fordi den ikke er alvorlig nok. Men bak det kan det tenkes at det ligger noe, hvis man har noe psykologisk evne. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Det har noe med måten du svarer på og det forundrer meg (og flere med meg) at du ikke ser det selv. Du forsvarer egne, tankeløse påfunn, har urealistiske forventninger til hva dine foreldre har "plikt" til å gi deg / gjøre for deg og veldig ofte ender trådene dine med at du blir like hysterisk som en tenåring og hyler opp om at alle behandler deg dårlig og at alt er urettferdig. Om jeg skal være helt ærlig så virker du svært naiv til å være såpass gammel som du hevder du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten du skriver på i hovedinnlegget så framstår det som at du opphøyer deg selv, og ser ned på de som er syke. 

Du burde tenke litt over hvordan du skriver. Du kan få fram ditt poeng om at du også har problemer, uten å dra inn andre og hva du mener dem liksom gjør. Som feks å bade i selvmedlidenhet eller at "noen står faktisk på" som i at det gjør ikke andre, men vet du det gjør de fleste her på DOL selv om de kanskje ikke jobber lenger. 

Nei vet du at hele innlegget ditt er bare veldig dømmende skrevet. 

Kanskje du kan tenke litt over hvordan du skriver. 

Og jo DOL er for alle og ikke bare oss med psykiske lidelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (24 minutter siden):

Det har noe med måten du svarer på og det forundrer meg (og flere med meg) at du ikke ser det selv. Du forsvarer egne, tankeløse påfunn, har urealistiske forventninger til hva dine foreldre har "plikt" til å gi deg / gjøre for deg og veldig ofte ender trådene dine med at du blir like hysterisk som en tenåring og hyler opp om at alle behandler deg dårlig og at alt er urettferdig. Om jeg skal være helt ærlig så virker du svært naiv til å være såpass gammel som du hevder du er.

 

Vhanja skrev (25 minutter siden):

Fordi premisset ditt for hele denne tråden, og spørsmålsstillingen i den, er feil.

Gidder ikke å snakke med dere mer, dere forstår ikke hva jeg mener. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Gidder ikke å snakke med dere mer, dere forstår ikke hva jeg mener. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Godt eksempel på det @Lillemus skriver om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gidder ikke å snakke med dere mer, dere forstår ikke hva jeg mener. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Og det er nettopp denne oppførselen og slike svar som får oss til å tro at du er et troll i ungdomsskolealder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg har ikke lest noen som mener det, men jeg skjønner godt at du kan få inntrykk av det. Dol har endret seg gjennom årene. Tidligere diskuterte vi alt mulig. Nå handler det meste om psykiatri. I tillegg til psykiatriforumet, har vi fått et psykiatriforum nr 2. Nemlig dagbokforumet . I tillegg til disse 2 psykiatriforumene, har åpent forum blitt et delvis psykiatriforum , fordi psykiatritråder legges her i steden for der det hører hjemme. 

Når det i tillegg til dette innimellom startes tråder som er positivt vinklet og også disse trådene endrer seg i negativ retning fordi behovet for å snakke om sine psykiske utfordringer også i disse trådene blir for stort, ja da kan det oppleves som mye til tider. 

Det skader ikke meg, men vil bare støtte deg i og si at jeg forstår hva du mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (30 minutter siden):

Måten du skriver på i hovedinnlegget så framstår det som at du opphøyer deg selv, og ser ned på de som er syke. 

Du burde tenke litt over hvordan du skriver. Du kan få fram ditt poeng om at du også har problemer, uten å dra inn andre og hva du mener dem liksom gjør. Som feks å bade i selvmedlidenhet eller at "noen står faktisk på" som i at det gjør ikke andre, men vet du det gjør de fleste her på DOL selv om de kanskje ikke jobber lenger. 

Nei vet du at hele innlegget ditt er bare veldig dømmende skrevet. 

Kanskje du kan tenke litt over hvordan du skriver. 

Og jo DOL er for alle og ikke bare oss med psykiske lidelser. 

Jeg skrev mine tanker og mine følelser og det er en rett jeg har. Hvordan du tolker det er faktisk ikke mitt problem. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke lest noen som mener det, men jeg skjønner godt at du kan få inntrykk av det. Dol har endret seg gjennom årene. Tidligere diskuterte vi alt mulig. Nå handler det meste om psykiatri. I tillegg til psykiatriforumet, har vi fått et psykiatriforum nr 2. Nemlig dagbokforumet . I tillegg til disse 2 psykiatriforumene, har åpent forum blitt et delvis psykiatriforum , fordi psykiatritråder legges her i steden for der det hører hjemme. 

Når det i tillegg til dette innimellom startes tråder som er positivt vinklet og også disse trådene endrer seg i negativ retning fordi behovet for å snakke om sine psykiske utfordringer også i disse trådene blir for stort, ja da kan det oppleves som mye til tider. 

Det skader ikke meg, men vil bare støtte deg i og si at jeg forstår hva du mener :)

Tusen takk Nicklaus❤️ Fint det er en som forstår hva jeg mener!! 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg skrev mine tanker og mine følelser og det er en rett jeg har. Hvordan du tolker det er faktisk ikke mitt problem. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Det handler om å tenke litt over hvordan man blir oppfattet av andre, men for all del du velger selv. Skriv som du vil, men da får du tåle det hvis noen oppfatter noe negativt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Det handler om å tenke litt over hvordan man blir oppfattet av andre, men for all del du velger selv. Skriv som du vil, men da får du tåle det hvis noen oppfatter noe negativt. 

 

Det handler ikke om det nei. Budskapet i hi var ikke sånn dere har «tolket det». Budskapet var at for « deg» kan mine problemer virker små, fordi jeg skriver overfladiske ting, men jeg kan ha like store sår som deg selv om jeg ikke fremmer dette. Og trekke inn gamle tråder i enda en ny tråd? Usaklig! 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...