Gå til innhold

Dere som mener dol kun skal brukes til psykiske problemstillinger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det handler ikke om det nei. Budskapet i hi var ikke sånn dere har «tolket det». Budskapet var at for « deg» kan mine problemer virker små, fordi jeg skriver overfladiske ting, men jeg kan ha like store sår som deg selv om jeg ikke fremmer dette. Og trekke inn gamle tråder i enda en ny tråd? Usaklig! 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Jeg har ikke trukket inn gamle tråder. 

Jeg har aldri tenkt at du ikke kan ha problemer som du ikke forteller om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Og det er nettopp denne oppførselen og slike svar som får oss til å tro at du er et troll i ungdomsskolealder...

Og dette kan du slutte med. Jeg har ikke behov for oppdragelse her. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke trukket inn gamle tråder. 

Jeg har aldri tenkt at du ikke kan ha problemer som du ikke forteller om. 

Dere er gjeng som støtter hverandre. Synes bare det er stygt gjort. alt jeg sier er feil i «deres øyne» for her på dol skal oppføre seg etter hva «dere» mener. Ellers er man troll utviklingshemmede eller tenåring i trass. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 timer siden):

Fordi premisset ditt for hele denne tråden, og spørsmålsstillingen i den, er feil.

Du tar feil miss «perfekt»! 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (7 minutter siden):

Jeg har ikke trukket inn gamle tråder. 

Jeg har aldri tenkt at du ikke kan ha problemer som du ikke forteller om. 

Siden gamle tråder skal inn kan jeg jo nevne medinstråden du før i dag mente skulle brukes «kjønn» på. Hvis det hadde vært en som hadde historie på regelbrudd hadde dette aldri vært akseptabelt, og der kommer vi tilbake til dol hiarkiet. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Siden gamle tråder skal inn kan jeg jo nevne medinstråden du før i dag mente skulle brukes «kjønn» på. Hvis det hadde vært en som hadde historie på regelbrudd hadde dette aldri vært akseptabelt, og der kommer vi tilbake til dol hiarkiet. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Eller skjønn eller hvordan det skrives! 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Dere er gjeng som støtter hverandre. Synes bare det er stygt gjort. alt jeg sier er feil i «deres øyne» for her på dol skal oppføre seg etter hva «dere» mener. Ellers er man troll utviklingshemmede eller tenåring i trass. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Siden gamle tråder skal inn kan jeg jo nevne medinstråden du før i dag mente skulle brukes «kjønn» på. Hvis det hadde vært en som hadde historie på regelbrudd hadde dette aldri vært akseptabelt, og der kommer vi tilbake til dol hiarkiet. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

 

Jeg kjenner at denne diskusjonen her er jeg ikke interessert i å ta. Jeg vet ikke hva du mener med hierarki og jeg går ikke inn i noen diskusjon angående det heller. 

Du er ikke interessert i å skjønne hvorfor så mange til tider reagerer. Du er mer interessert i å ta den med at alle er i mot deg. Sånn er det ikke du får massevis av seriøse svar. Fra meg også. 

Jeg for min del avslutter diskusjonen her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du tar feil miss «perfekt»! 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Nei, jeg har rett. Du kan ikke dokumentere i noen tråder du har startet at noen har skrevet at de mener DOL kun er for psykiske problemstillinger.

Hvis du noen ganger lurer på hvorfor "alle er i mot meg" så kan du se litt på hvordan du svarer folk i denne tråden. Du kan ikke oppføre deg som dette og så legge deg i fosterstilling og synes synd på deg selv fordi "alle er så slemme".  Hvis du er så voksen som du sier du er så begynn å ta ansvar for dine egne handlinger og utsagn. Du blir behandlet som en bortskjemt tenåring fordi du oppfører deg som en bortskjemt tenåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (15 minutter siden):

 

 

Jeg kjenner at denne diskusjonen her er jeg ikke interessert i å ta. Jeg vet ikke hva du mener med hierarki og jeg går ikke inn i noen diskusjon angående det heller. 

Du er ikke interessert i å skjønne hvorfor så mange til tider reagerer. Du er mer interessert i å ta den med at alle er i mot deg. Sånn er det ikke du får massevis av seriøse svar. Fra meg også. 

Jeg for min del avslutter diskusjonen her. 

Fordi jeg har rett. Denne tråden skulle vært enkel og forstå, for de fleste. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (15 minutter siden):

Nei, jeg har rett. Du kan ikke dokumentere i noen tråder du har startet at noen har skrevet at de mener DOL kun er for psykiske problemstillinger.

Hvis du noen ganger lurer på hvorfor "alle er i mot meg" så kan du se litt på hvordan du svarer folk i denne tråden. Du kan ikke oppføre deg som dette og så legge deg i fosterstilling og synes synd på deg selv fordi "alle er så slemme".  Hvis du er så voksen som du sier du er så begynn å ta ansvar for dine egne handlinger og utsagn. Du blir behandlet som en bortskjemt tenåring fordi du oppfører deg som en bortskjemt tenåring.

Det er indirekte skrevet det! Alle er i mot meg, det er sannheten. Også når jeg skriver hvordan jeg føler det fordi det er ingenting av det jeg sier som blir hørt eller ansett som viktig. Ikke engang når jeg forteller hvordan det kan være. Uhørt også kopierer jeg uforskammet. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fordi jeg har rett. Denne tråden skulle vært enkel og forstå, for de fleste. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Kutt ut hersketeknikken. Jeg går ikke inn i diskusjonen med deg fordi den er fullstendig meningsløs for meg. Det blir bare krangling og det gidder jeg ikke. Du er ikke lydhør bare i angrepsmodus og da faller vitsen bort. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er indirekte skrevet det! Alle er i mot meg, det er sannheten. Også når jeg skriver hvordan jeg føler det fordi det er ingenting av det jeg sier som blir hørt eller ansett som viktig. Ikke engang når jeg forteller hvordan det kan være. Uhørt også kopierer jeg uforskammet. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Hvis alle er mot deg, hvor tror du det er størst sjanse for at problemet ligger? Hos deg eller hos alle andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Kutt ut hersketeknikken. Jeg går ikke inn i diskusjonen med deg fordi den er fullstendig meningsløs for meg. Det blir bare krangling og det gidder jeg ikke. Du er ikke lydhør bare i angrepsmodus og da faller vitsen bort. 

Jesus🤪

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Hvis alle er mot deg, hvor tror du det er størst sjanse for at problemet ligger? Hos deg eller hos alle andre?

Hos dere selvfølgelig. Sier seg selv! 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hos dere selvfølgelig. Sier seg selv! 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Takk for at du - igjen! - viser at du bare troller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Takk for at du - igjen! - viser at du bare troller.

Jeg troller ikke! Slutt! Jeg mener det er urettferdig og det er en mening jeg har. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (10 minutter siden):

Kutt ut hersketeknikken. Jeg går ikke inn i diskusjonen med deg fordi den er fullstendig meningsløs for meg. Det blir bare krangling og det gidder jeg ikke. Du er ikke lydhør bare i angrepsmodus og da faller vitsen bort. 

Bruker heller ikke hersketeknikk. Nei jeg er ikke lydhør fordi jeg er sint. Det er også en menneskerett jeg har. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg troller ikke! Slutt! Jeg mener det er urettferdig og det er en mening jeg har. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Jeg tror du troller fordi alternativet er at du er en kvinne i 20-årene med en mentalitet og modenhet til en 12-åring (og da er jeg snill, flere 12-åringer er modnere enn det du viser her). 

Trolling er bare trist. Alternativet her er mye verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bruker heller ikke hersketeknikk. Nei jeg er ikke lydhør fordi jeg er sint. Det er også en menneskerett jeg har. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Diskuterer som sagt ikke med deg slik du oppfører deg nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Jeg tror du troller fordi alternativet er at du er en kvinne i 20-årene med en mentalitet og modenhet til en 12-åring (og da er jeg snill, flere 12-åringer er modnere enn det du viser her). 

Trolling er bare trist. Alternativet her er mye verre.

Lol fant du ikke et bedre argument? Hold sak og person fra hverandre. 

Anonymkode: 0d9c7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...