Gå til innhold

Betaler man ekstra for henvisning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Måtte inn å sjekke. Jeg ble henvist i juni, men var vanlig takst på den timen. Og alle andre i fjor, utenom en gang to ganger jeg tok blodprøve 🤷‍♀️ så jeg betalte i hvertfall ikke..

Anonymkode: b57d0...10b

Det er jo bra da. Koster det ekstra når man tar blodprøve? Hvor mye?

Anonymkode: 346c4...416

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har betalt 59,- for blodprøve (alle ganger, uansett hva/hvor mange, men alle har vært ganske standard prøver så mulig det finnes ulike priser på noen typer?)

Anonymkode: b57d0...10b

Okei. Takk for at du har tatt deg tid til å svare. 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg skal be fastlegen om henvisning til psyk pol. Koster dette ekstra utover det selve legetimen koster? 

Jeg var hos legen for noen dager siden og tok blodprøver og fikk en henvisning, betalte 271,-. Noen spesifisert regning har jeg ikke sett. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...