Gå til innhold

Andre som plages av dagdrømming?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet ikke om psykiatri er rette plassen å poste denne, så @Admin får bare flytte den om ikke.

Jeg dagdrømmer i perioder mye. Og jeg finner det veldig plagsomt. Er også ofte om negative ting, som at feks familie havner i alvorlig bilulykke osv. Det er nok det verste. 

Hva kan en gjøre for å klare slutte?

Anonymkode: 7d92a...ea4

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/471807-andre-som-plages-av-dagdr%C3%B8mming/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva dagdrømmer du om?

Feks at jeg gjør ulovlige ting og flykter fra politiet. Eller at jeg mistet vettet på ulike vis som at jeg dagdrømmer om å være hypomanisk. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Feks at jeg gjør ulovlige ting og flykter fra politiet. Eller at jeg mistet vettet på ulike vis. Eller at jeg dagdrømmer om å være hypomanisk. 

Uff. De to første eksemplene høres ikke noe kjekt ut å dagdrømme om. Men så lenge det ikke går utover livet ditt som du sier så er det vel greit nok. Skulle ønske jeg kunne bli hypomanisk igjen, beste følelsen.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Uff. De to første eksemplene høres ikke noe kjekt ut å dagdrømme om. Men så lenge det ikke går utover livet ditt som du sier så er det vel greit nok. Skulle ønske jeg kunne bli hypomanisk igjen, beste følelsen.

Jada det går greit for min del. Jeg utlever på en måte noe av det selvdestruktive i meg ved å dagdrømme. 

Ja, det er virkelig en god følelse fram til det går over stokk og stein. Men det skjer jo ikke hver gang. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...