UtakknemligDiva Skrevet 16. mars 2023 Del Skrevet 16. mars 2023 Jeg er sliten i hodet, ikke kroppen. Men jeg har et lite trykk i hodet som har hengt ved i flere dager nå. Hukommelsen er også dårlig og jeg gir litt faen. Motivasjonen er ikke helt på topp, for noen ting. Jeg er ikke lei meg, jeg bare bryr meg ikke om noe. Det har vært veldig mye på jobb i det siste. Jeg har tatt på meg en stor oppgave, fordi ingen av kollegaene mine ville. Jeg kommer til å tjene en god del ekstra fordi jeg tok på meg denne. Men jeg er den ferskeste på jobben, og den eneste som påtok meg dette. De andre prøvde, men ga opp. Jeg liker å lære nytt, og ta utfordringer. Men nå er jeg så sliten i hodet. Jeg har hatt energioverskudd som bare det i perioder. Jeg fikk faktisk spørsmål på jobb i går om jeg hadde en dårlig dag. Og jeg hadde ikke noe spesielt dårlig dag, jeg bare er helt flat. Jeg spurte hvorfor vedkommende spurte om det, og hn mumlet bare tilbake noe om at hn følte det. Jeg ble jo litt irritert.. fikk nesten lyst å si at «det er du som har dårlig dag». Bare fordi jeg ikke går med en stort glis om munnen hele tiden, betyr ikke det at man er sur. Men tilbake til saken.. det syntes altså, tydeligvis. Jeg kjenner også litt på en angstfølelse. Noen som har en forklaring? Er denne flatheten en bivirkning av antidepressiva og at jeg nå egentlig ville vært veldig deprimert om det ikke var for at jeg gikk på ad? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/471828-flatdirekte-sliten-de-siste-dagene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.