Gå til innhold

Hvor bra/dårlig er ditt liv?

?   

14 stemmer

1. 1. ?

• 0-2% nesten selvmordsnivå
      1
    • 2-10%
      2
    • 10-30%
      1
    • 30-50%
      4
    • 50-70%
      4
    • 70-90%
      2
    • 90-99%
      0
    • 100% bra helt perfekt
      0

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hurja

Jeg har det bra. Ligger sånn va midt i. Men det har ikke kommet gratis. 

Snart flytter jeg. Da vet jeg at jeg får det enda bedre pga større plass og en leilighet jeg ikke kveles i 😆 jeg tipper at jeg da kommer opp i rundt 70 %’s tilfredshet. Idag ligger jeg mellom 50-60 tror jeg. 

Annonse

Jeg vet ikke. 

Mesteparten av tiden de siste fire ukene har det vært 10-20%. Men nå vil jeg si jeg er oppe på 60%? 100% da tenker jeg at jeg har en hypomani hvor jeg utelukkende har tilgang til gode følelser. 90%, som sikkert er veldig lykkelig uten noe slikt som hypomani i bildet det vet jeg ikke hvordan er for jeg er mer stabilt under 50% enn over. Kommer av og til litt over slik som nå og jeg er fornøyd da. For meg er et godt liv fravær av psykisk og fysisk smerte. Må ikke være den store lykken. Men klart, jeg lengter ofte etter hypomaniens eufori. 

Endret av Glitter
AnonymBruker

Jeg har en mann med god jobb, venner, voksne barn og snart barnebarn. Jeg har et fint hjem, mine gamle foreldre er friske, jeg har et godt forhold til mine søsken. Likevel sliter jeg psykisk. Jeg har dårlig samvittighet for det fordi jeg burde være lykkelig. 

Anonymkode: accff...57d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...