Glitter Skrevet 18. mars 2023 Skrevet 18. mars 2023 (endret) Jeg og sønnen på 11,5 skal være sammen bare oss i kveld og må ikke ta hensyn til en yngre kar. Jeg tenkte å sette på sweet tooth på Netflix, men det er jo en serie og vi får jo ikke sett den ferdig. Så er det en bra film å anbefale? Jeg har Netflix, TV2play, HBO og Disney+ Han liker både Harry Potter, Marvel slik som Iron Man osv. Vil gjerne se noe spennende. Kan Narnia være noe forresten? Endret 18. mars 2023 av Glitter 0 Siter
Fionys Skrevet 18. mars 2023 Skrevet 18. mars 2023 (endret) Black panter, Wakanda forever, Encanto, Avatar, SVK, Matilda, Pirates of the Caribbean. Endret 18. mars 2023 av Fionys 0 Siter
Glitter Skrevet 18. mars 2023 Forfatter Skrevet 18. mars 2023 Fionys skrev (1 time siden): Black panter, Wakanda forever, Encanto, Avatar, SVK, Matilda, Pirates of the Caribbean. Takk. Everybody skrev (45 minutter siden): Narnia passer for en på den alderen. Det blir visst en annen gang. Han ville se serien. 😛 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.