AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 Skrevet 18. mars 2023 Multidose koster jo 250 kr for 4 uker, dvs 2900 kr i året. Umiddelbart tenker jeg at det ikke er verdt det. Det er mye penger. Og jeg klarer jo fint å huske å ta tablettene med å legge i dosett hjemme. Er min erfaring. Hva tenker du? Er multidose verdt det? Er der noe jeg ikke har tenkt over? Anonymkode: af68e...7b0 0 Siter
frosken Skrevet 18. mars 2023 Skrevet 18. mars 2023 Dersom du ikke har problemer med å legge dosett selv, så er jo multidose bortkastede penger - og i tillegg kan det være tungvint ved endringer. 0 Siter
aa-k-j Skrevet 19. mars 2023 Skrevet 19. mars 2023 Jeg synes det ble enklere da jeg gikk vekk fra multidose og over til dosett. Multidose var ikke verdt pengene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 Skrevet 19. mars 2023 Jeg tar 6 forskjellige medisiner og tilskudd. Det tar meg 5 minutter i uka og legge piller for en uke en dosett som kostet 98 kroner for 6 år siden. Den blir ikke slitt heller. Så var jeg deg ville jeg gått for dosett. Anonymkode: ca9fc...62f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.