Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg vite av behandler at jeg har kompleks PTSD. Hadde fått beskjed at jeg har en PTSD diagnose, men ble nærmere spesifisert i dag. Og da lurer jeg jo på noe. Jeg blir veldig trigget i møte med flere personer spesielt i møte med autoriteter. Under og etter et møte med 2 fra DPS, fastlegen og behandler slet jeg en god del og har hatt samme reaksjoner tidligere i forbindelse med møte. Stemetil som har hjulpet på angsten tidligere hadde ikke effekt. Pga erfaringer sliter jeg og med paranoide tanker. Bruker for tiden 100 mg kvetiapin og 0,5 mg fluanxol (høyere dose blir jeg for tung av). Har i tillegg BP2 jeg ikke får nevneverdig oppfølging for. Det jeg lurer på er om det finnes medisiner som kan roe meg i møter med autoriteter og roe ned beredskapen? Eksponering gjør jeg, men har bare en viss effekt. Venlafaxin ble jeg hypoman av så den kan jeg ikke bruke og Wellbutrin tåler jeg ikke. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/471918-kompleks-ptsd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...