Gå til innhold

Var dette en dum og dårlig formulert melding av meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Alt det styret bare for å trappe ned fra 15 til 5ng abilify? Jeg trappet ned helt selv og det går bra

Anonymkode: 8c2e5...c1a

Det tenker jeg også. At det er mye styr bare for noe så lite. Tenker det lett, og med fordel kunne bli gjort bare i samarbeid med fastlege og nåværende behandler. Ser ikke poenget med psykiater på toppen? Jeg kunne sikkert trappet ned selv, men vil gjerne samarbeide med behandlingsapparatet. 

Anonymkode: ac6d0...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 17.24):

Det tenker jeg også. At det er mye styr bare for noe så lite. Tenker det lett, og med fordel kunne bli gjort bare i samarbeid med fastlege og nåværende behandler. Ser ikke poenget med psykiater på toppen? Jeg kunne sikkert trappet ned selv, men vil gjerne samarbeide med behandlingsapparatet. 

Anonymkode: ac6d0...abb

Burde jeg sende en ny melding til fastlegen der jeg skriver dette? Jeg er så LEI...

Anonymkode: ac6d0...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor må du samarbeide med fastlege for å trappe ned fra 15-5 på en medisin? Jeg hadde bare gjort det, ikke spurt om lov. Går det drit er det bare å trappe opp igjen. 
 

når du først spør fastlegen tør han sikkert ikke stå i det ansvaret siden det er spesialistoppgave. Da må psykiater kobles på for at fastlegen skal kunne sove godt. Drit i spørre dem. Skjønner godt at du ikke vil være så sykt overmedisinert, jeg og hadde trappa ned.

Anonymkode: d77ec...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...