Gå til innhold

Så det en person her som starter de fleste trådene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hehe, tenkte meg at det spørsmålet ville komme. Det varierer veldig. På en dag? Alt fra ingen til 5 på det verste kanskje. Meste jeg har laget er kanskje 15 på en dag? Men det er lenge siden... Har innsett at jeg trenger å begrense meg. Ikke bare av hensyn til meg selv, men også dere andre her inne. Må være kjipt at jeg er her? Hva tenker dere om at jeg lager så mange? Er jeg lett gjenkjennelig? 

Anonymkode: f613b...233

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hehe, tenkte meg at det spørsmålet ville komme. Det varierer veldig. På en dag? Alt fra ingen til 5 på det verste kanskje. Meste jeg har laget er kanskje 15 på en dag? Men det er lenge siden... Har innsett at jeg trenger å begrense meg. Ikke bare av hensyn til meg selv, men også dere andre her inne. Må være kjipt at jeg er her? Hva tenker dere om at jeg lager så mange? Er jeg lett gjenkjennelig? 

Du skriver for godt til å være den det antakelig siktes til 🙃

Annonse

AnonymBruker
Ekstra skrev (Akkurat nå):

Hva mener du egentlig? At andre her tror jeg er en viss person, men du tror ikke jeg er den andre tror? (Ble en lang setning). 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva mener du egentlig? At andre her tror jeg er en viss person, men du tror ikke jeg er den andre tror? (Ble en lang setning). 

Nei, tror ikke det.

Ser først nå at tråden ligger under psykiatri, pleier ikke svare her. Trekker meg ut.

Endret av Ekstra
AnonymBruker
Ekstra skrev (3 minutter siden):

Det er ikke den personen jeg tenkte på nei. Hun opererer ikke så mye her på dette forumet. 

Anonymkode: 080ec...c55

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror du er den personen som både har bipolar og asperger:)

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja veldig kjipt at du lager så mange tråder. Kjipt at du lager tråder i det hele tatt. Et forum skal tross alt..... Ikke ha tråder

Anonymkode: ce0ff...2ca

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tror du er den personen som både har bipolar og asperger:)

Tror det er flere på forumet som har begge de diagnosene. Blant annet meg. 

Everybody skrev (8 timer siden):

Et forum trenger tråder. Skjønner ikke de som blir sinte og sier man kan google eller spørre behandler.😂

Enig i dette. Jeg har aldri irritert meg over at noen lager mange tråder. I hvert fall ikke hvis de er seriøse med ulikt innhold. 

Everybody skrev (8 timer siden):

Et forum trenger tråder. Skjønner ikke de som blir sinte og sier man kan google eller spørre behandler.😂

Enig i at et forum trenger tråder, men generelt sett foretrekkerj eg personlig kvalitet fremfor kvantitet. 

Ellers forstår jeg fortsatt ikke hvorfor man stiller spørsmål om medisinering som burde vært stilt til helsepersonnel, ikke fremmede på et forum.

AnonymBruker
Ekstra skrev (9 timer siden):

Jeg er den det siktes til. Helt greit det, jeg er her for jeg ofte kjeder meg. Lager dog aldri tråder i psykiatri forumet. Over og ut og på gjensyn. 

Anonymkode: f8e1b...110

AnonymBruker
cilie skrev (11 minutter siden):

Ja, hvis man vil senke kvaliteten her inne, er det bare å pøse på med oppkonstruerte innlegg. Lurer man på noe reelt, er det fint med innlegg. 

Alt jeg skriver lurer jeg på, eller vil diskutere. Som man gjør på et forum ;) ikke sant! 

Anonymkode: f8e1b...110

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...