Gå til innhold

Oppskrift vinduer etterlyses gjøremåte.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Savannah skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke hva nettroll er, men hvis du er ti år så kan du forvente at din mor vasker vinduene hjemme.  De som bor for seg selv venter ikke på mamma.

Jeg er 43 år og har vært husmor siden jeg var tjue, men det hender med jevne mellomrom at min mor vasker vinduene mine. Hun plages mer av skitne vinduer enn meg så da hiver hun seg rundt.

Utvendige vasken har jeg et firma som tar. Jeg tør ikke stå i stige. Det koster meg fem hundre kroner for hele huset fire ganger i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (1 time siden):

Dette er trollet igjen.

Hvorfof ikke bare bruke spray til vindu, eller nylonvask?

Hvem pokker kan vaske automatisk vinduer????? Jeg er hundre prosent sikker på at jeg kan mye du ikke kan! 

Anonymkode: d8513...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fru2020 skrev (12 minutter siden):

Jeg er 43 år og har vært husmor siden jeg var tjue, men det hender med jevne mellomrom at min mor vasker vinduene mine. Hun plages mer av skitne vinduer enn meg så da hiver hun seg rundt.

Utvendige vasken har jeg et firma som tar. Jeg tør ikke stå i stige. Det koster meg fem hundre kroner for hele huset fire ganger i året.

Takk!!!! Jeg var usikker og jeg ba om hjelp! Det er søren meg ikke galt å spørre om hjelp !

Anonymkode: d8513...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (1 time siden):

Hun er ikke noe troll. Hun er bare veldig eh.. uerfaren på en del områder 😊

Hva mer er det jeg ikke kan?? Jeg er oppvokst med hushjelp, hvis det teller. 

Anonymkode: d8513...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk!!!! Jeg var usikker og jeg ba om hjelp! Det er søren meg ikke galt å spørre om hjelp !

Anonymkode: d8513...524

Men du trenger absolutt å lære deg å vaske vinduer, heller før en siden. Det er en sånn allmennkunnskap som alle bør ha når de flytter hjemmefra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Fru2020 skrev (5 minutter siden):

Men du trenger absolutt å lære deg å vaske vinduer, heller før en siden. Det er en sånn allmennkunnskap som alle bør ha når de flytter hjemmefra. 

Ja vel mye jeg burde kunne, men når jeg leser her hva folk ikke kan så er det ikke så «gale»! Det er ikke det- få av mine venner hadde engang prøvd å gjøre det. 

Anonymkode: d8513...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja vel mye jeg burde kunne, men når jeg leser her hva folk ikke kan så er det ikke så «gale»! Det er ikke det- få av mine venner hadde engang prøvd å gjøre det. 

Anonymkode: d8513...524

Da ble du være fornøyd med at du prøver. La mor din vise deg på et vindu og så gjør du resten selv. Det er ikke noe hokus pokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei jeg skal vaske vinduer i gang. Hvordan gjør jeg det? Jeg har en nal klut og det andre jeg trenger men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det. 

Anonymkode: d8513...524

 

Anonymkode: e3792...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

 

Anonymkode: e3792...868

Takk vinduene er rene nå. 

Anonymkode: d8513...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fru2020 skrev (3 timer siden):

Da ble du være fornøyd med at du prøver. La mor din vise deg på et vindu og så gjør du resten selv. Det er ikke noe hokus pokus.

Jeg har lært det nå. Uansett hvis du har hørt på Lørdagsrådet sin poadcast så er det mange der som sender inn problemer som for andre er ‘’allmennkunnskap’’. 

Anonymkode: d8513...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk vinduene er rene nå. 

Anonymkode: d8513...524

Mor tok jobben.

Anonymkode: e3792...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har lært det nå. Uansett hvis du har hørt på Lørdagsrådet sin poadcast så er det mange der som sender inn problemer som for andre er ‘’allmennkunnskap’’. 

Anonymkode: d8513...524

Jeg kunne heller ikke vaske vinduer når jeg flyttet for meg selv, alt må læres. Heldigvis går det fort å lære å vaske vinduer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Mor tok jobben.

Anonymkode: e3792...868

Det er sant. Mamma tok mesteparten mens jeg lå på sofaen og snakket. Glad jeg har en mamma som lar meg gjøre det. Jeg har god samvittighet også. 

Anonymkode: d8513...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...