Orion Skrevet 27. mars 2023 Del Skrevet 27. mars 2023 Jeg har lenge tenkt på det at jeg ønsker en snuoperasjon i livet 😊 Jeg lever stort sett som om jeg skulle vert deprimert selv i de periodene jeg ikke er det. Og det hjelper ikke på akkurat. Jeg er veldig dårlig på å gjøre husarbeid, lage middag, være sosial, komme meg ut av huset. Av og til er det fordi jeg "ikke klarer", men ofte er det også at jeg "ikke orker" 🙃 Sliter for øvrig stort sett med å skille de to. Og det å finne en god balansegang synes jeg også er vanskelig. Nå har jeg plutselig fått en del ny energi og jeg er virkelig motivert til å gjøre noe med det. Jeg har laget meg en timeplan jeg tenker å følge. Så langt i dag har jeg gått, tur, vert på butikken og ryddet. Og i kveld skal jeg trene, støvsuge, vaske leilighet og henge opp klær. Kanskje litt mye på en gang (for meg å være), det er jo stort sett mer enn jeg gjør på en hel uke, men tenker man må utnytte energien når man først har den hehe 😄 Så ja, planen fremover er: Gjøre husarbeid jevnlig og fordele det ut over uken så det ikke blir så mye på en gang, lage middag minst 4 dager i uka (og spise rester resten), trene 2 dager i uka, gjøre minst en ting utenfor huset hver dag 🤗 Noen her som har noen gode tips til hvordan gjøre dette til en suksess? Er jo lett for at det varer noen dager/uker også er det tilbake til gamle mønster 😆 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472074-snuoperasjon-livet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 27. mars 2023 Del Skrevet 27. mars 2023 Det er viktig å ikke gape over for mye på en gang tenker jeg. Du har lagt en heftig plan for dagen. Jeg har god nytte av en planlegger. Legger ukas planer hver søndag. Jeg er sånn som liker å dille og dalle (sier man det i hele Norge?) så jeg er med i planner-miljøet og bruker veldig mye tid på selve planleggingen. Jeg har endel faste oppgaver til faste dager. Da blir det en rutine etterhvert. Og så plusser jeg på det som er spesielt for den uken 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472074-snuoperasjon-livet/#findComment-4159162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orion Skrevet 27. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2023 Fru2020 skrev (5 minutter siden): Det er viktig å ikke gape over for mye på en gang tenker jeg. Du har lagt en heftig plan for dagen. Jeg har god nytte av en planlegger. Legger ukas planer hver søndag. Jeg er sånn som liker å dille og dalle (sier man det i hele Norge?) så jeg er med i planner-miljøet og bruker veldig mye tid på selve planleggingen. Jeg har endel faste oppgaver til faste dager. Da blir det en rutine etterhvert. Og så plusser jeg på det som er spesielt for den uken Godt poeng å ikke gape over for mye. Har kanskje gjort det i dag men... men tror nok ikke alle dager blir slik her. Med mindre jeg er på vei inn i en hypomani da men det tviler jeg sterkt på 😅 Planlegger, er det en bok der du skriver ned uken? Eller? Regner med du skriver det ned fysisk for hånd da? Høres kjekt ut 😊 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472074-snuoperasjon-livet/#findComment-4159165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 27. mars 2023 Del Skrevet 27. mars 2023 Orion skrev (53 minutter siden): Jeg har lenge tenkt på det at jeg ønsker en snuoperasjon i livet 😊 Jeg lever stort sett som om jeg skulle vert deprimert selv i de periodene jeg ikke er det. Og det hjelper ikke på akkurat. Jeg er veldig dårlig på å gjøre husarbeid, lage middag, være sosial, komme meg ut av huset. Av og til er det fordi jeg "ikke klarer", men ofte er det også at jeg "ikke orker" 🙃 Sliter for øvrig stort sett med å skille de to. Og det å finne en god balansegang synes jeg også er vanskelig. Nå har jeg plutselig fått en del ny energi og jeg er virkelig motivert til å gjøre noe med det. Jeg har laget meg en timeplan jeg tenker å følge. Så langt i dag har jeg gått, tur, vert på butikken og ryddet. Og i kveld skal jeg trene, støvsuge, vaske leilighet og henge opp klær. Kanskje litt mye på en gang (for meg å være), det er jo stort sett mer enn jeg gjør på en hel uke, men tenker man må utnytte energien når man først har den hehe 😄 Så ja, planen fremover er: Gjøre husarbeid jevnlig og fordele det ut over uken så det ikke blir så mye på en gang, lage middag minst 4 dager i uka (og spise rester resten), trene 2 dager i uka, gjøre minst en ting utenfor huset hver dag 🤗 Noen her som har noen gode tips til hvordan gjøre dette til en suksess? Er jo lett for at det varer noen dager/uker også er det tilbake til gamle mønster 😆 Jeg tror det vil være nyttig om du lager en ukeplan som angir når du skal gjøre de ulike tingene du har bestemt deg for å få gjort. Hvis du f.eks. har bestemt deg for å trene mandag og torsdag, så trenger du ikke tenke på trening de andre fem dagene - på den måten kan en plan redusere stress for noen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472074-snuoperasjon-livet/#findComment-4159169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 27. mars 2023 Del Skrevet 27. mars 2023 Orion skrev (Akkurat nå): Godt poeng å ikke gape over for mye. Har kanskje gjort det i dag men... men tror nok ikke alle dager blir slik her. Med mindre jeg er på vei inn i en hypomani da men det tviler jeg sterkt på 😅 Planlegger, er det en bok der du skriver ned uken? Eller? Regner med du skriver det ned fysisk for hånd da? Høres kjekt ut 😊 Jeg bruker en Happy Planner. Det er en type planner som man oftest bruker når man ønsker å dekorere med klistremerker. Så har en bullet Journal hvor du tegner inn alt selv. Du trenger ikke være god på å tegne, man har mange hjelpemidler. Det er flere typer også, men de har jeg ikke brukt. Det er veldig gøy 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472074-snuoperasjon-livet/#findComment-4159171 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 27. mars 2023 Del Skrevet 27. mars 2023 Orion skrev (1 minutt siden): Godt poeng å ikke gape over for mye. Har kanskje gjort det i dag men... men tror nok ikke alle dager blir slik her. Med mindre jeg er på vei inn i en hypomani da men det tviler jeg sterkt på 😅 Planlegger, er det en bok der du skriver ned uken? Eller? Regner med du skriver det ned fysisk for hånd da? Høres kjekt ut 😊 Jeg må jo innrømme at jeg begynte å lure på om du er inne i en hypomani. Samtidig holder jeg på akkurat som deg nå. Jeg har riktignok sannsynligvis en hypomani som holdes nede av Litium da, og det er de rundt meg enig om. Men det tar ikke helt av. Bortsett fra et høyt aktivitetsnivå og mange planer. Gikk ikke du også på Litium? Kanskje det er det samme som skjer med deg? Da er det vel bare å nyte for det tar jo ikke helt av når en står på Litium. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472074-snuoperasjon-livet/#findComment-4159172 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orion Skrevet 27. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2023 frosken skrev (4 minutter siden): Jeg tror det vil være nyttig om du lager en ukeplan som angir når du skal gjøre de ulike tingene du har bestemt deg for å få gjort. Hvis du f.eks. har bestemt deg for å trene mandag og torsdag, så trenger du ikke tenke på trening de andre fem dagene - på den måten kan en plan redusere stress for noen. Det høres veldig nyttig ut ja. Jeg skal tenke at det som står på ukeplanen MÅ jeg gjøre, slik at jeg ikke bare ender opp med utsette, for det er jeg veldig god på nemlig 😅 Fru2020 skrev (3 minutter siden): Jeg bruker en Happy Planner. Det er en type planner som man oftest bruker når man ønsker å dekorere med klistremerker. Så har en bullet Journal hvor du tegner inn alt selv. Du trenger ikke være god på å tegne, man har mange hjelpemidler. Det er flere typer også, men de har jeg ikke brukt. Det er veldig gøy Å, ja det hørtes veldig gøy ut egentlig 😊 Skal se om jeg får kjøpt det. Hvor bruker du å kjøpe? Glitter skrev (2 minutter siden): Jeg må jo innrømme at jeg begynte å lure på om du er inne i en hypomani. Samtidig holder jeg på akkurat som deg nå. Jeg har riktignok sannsynligvis en hypomani som holdes nede av Litium da, og det er de rundt meg enig om. Men det tar ikke helt av. Bortsett fra et høyt aktivitetsnivå og mange planer. Gikk ikke du også på Litium? Kanskje det er det samme som skjer med deg? Da er det vel bare å nyte for det tar jo ikke helt av når en står på Litium. Jo, jeg bruker også litium. Også lamictal i tillegg da 🙂 Ja, kan godt være at det samme skjer med meg? 🙂 Enten det, eller at jeg bare endelig har innsett at jeg drittlei og at det ikke kan fortsette slik, hehe 😄 Men det er jo fint da, for slik du som du sier, at det bare er å nyte det når man bruker medisiner. Jeg er i alle fall så høyt medisinert at jeg tviler på at en hypomani klarer å trenge igjennom det? Eller burde man være litt bekymret likevel? Sånn i tilfelle? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472074-snuoperasjon-livet/#findComment-4159179 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 27. mars 2023 Del Skrevet 27. mars 2023 Orion skrev (2 minutter siden): Det høres veldig nyttig ut ja. Jeg skal tenke at det som står på ukeplanen MÅ jeg gjøre, slik at jeg ikke bare ender opp med utsette, for det er jeg veldig god på nemlig 😅 Å, ja det hørtes veldig gøy ut egentlig 😊 Skal se om jeg får kjøpt det. Hvor bruker du å kjøpe? Jo, jeg bruker også litium. Også lamictal i tillegg da 🙂 Ja, kan godt være at det samme skjer med meg? 🙂 Enten det, eller at jeg bare endelig har innsett at jeg drittlei og at det ikke kan fortsette slik, hehe 😄 Men det er jo fint da, for slik du som du sier, at det bare er å nyte det når man bruker medisiner. Jeg er i alle fall så høyt medisinert at jeg tviler på at en hypomani klarer å trenge igjennom det? Eller burde man være litt bekymret likevel? Sånn i tilfelle? Det vet jeg ikke. De rundt meg i helsevesenet har ikke blitt bekymret i hvert fall og jeg har vært oppe i to uker ca. Også feks hvis du likevel sover bra så tror jeg det er safe. Du kan skape gode vaner nå som du kan opprettholde når energien demper seg. Det er jo når man er bra at man kan best skape endring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472074-snuoperasjon-livet/#findComment-4159183 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orion Skrevet 27. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2023 (endret) Glitter skrev (10 minutter siden): Det vet jeg ikke. De rundt meg i helsevesenet har ikke blitt bekymret i hvert fall og jeg har vært oppe i to uker ca. Også feks hvis du likevel sover bra så tror jeg det er safe. Du kan skape gode vaner nå som du kan opprettholde når energien demper seg. Det er jo når man er bra at man kan best skape endring. Så bra 😊 Jeg vet ikke helt hvor på skalaen jeg er egentlig. Minner litt om blandet episode, har hatt det en gang før. Tror jeg. Er egentlig veldig usikker på akkurat det egentlig selv om behandler sa det var det så vet jeg ikke om hun faktisk skjønte meg liksom (så laget en annen tråd her i ste om det). Det har vert ganske opp og ned i dag. Var kjempegira da jeg våkna og så glad da jeg var på tur i sola også tenkte jeg etter at jeg kom jeg bare plutselig bare "nei, nå orker jeg ikke mer av livet" og la meg for å sove... Haha... Men ja, kan si at jeg ikke sliter med å sove i alle fall. Sov 12 timer i natt også 2 timer nå i ettermiddag 🤨 Ja, det var klokt sagt 😊 Edit: Tror egentlig ikke jeg virkelig er i blandet episode altså. Jeg tror kanskje bare jeg har begynt å komme meg ut av ja, jeg vet ikke helt hva en skal kalle det jeg har hatt de 2-3 siste årene? For jeg har jo ikke vert deprimert konstant i den perioden, men har liksom aldri kommet meg heller. Endret 27. mars 2023 av Orion 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472074-snuoperasjon-livet/#findComment-4159190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 27. mars 2023 Del Skrevet 27. mars 2023 Orion skrev (7 minutter siden): Så bra 😊 Jeg vet ikke helt hvor på skalaen jeg er egentlig. Minner litt om blandet episode, har hatt det en gang før. Tror jeg. Er egentlig veldig usikker på akkurat det egentlig selv om behandler sa det var det så vet jeg ikke om hun faktisk skjønte meg liksom (så laget en annen tråd her i ste om det). Det har vert ganske opp og ned i dag. Var kjempegira da jeg våkna og så glad da jeg var på tur i sola også tenkte jeg etter at jeg kom jeg bare plutselig bare "nei, nå orker jeg ikke mer av livet" og la meg for å sove... Haha... Men ja, kan si at jeg ikke sliter med å sove i alle fall. Sov 12 timer i natt også 2 timer nå i ettermiddag 🤨 Ja, det var klokt sagt 😊 Edit: Tror egentlig ikke jeg virkelig er i blandet episode altså. Jeg tror kanskje bare jeg har begynt å komme meg ut av ja, jeg vet ikke helt hva en skal kalle det jeg har hatt de 2-3 siste årene? For jeg har jo ikke vert deprimert konstant i den perioden, men har liksom aldri kommet meg heller. Kanskje du bare føler deg veldig oppstemt fordi det er noe som har lettet hos deg, også blir kontrasten så stor? Vet ikke jeg, men din behandler kjenner deg jo. Og du kjenner deg jo. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472074-snuoperasjon-livet/#findComment-4159202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orion Skrevet 27. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2023 Glitter skrev (5 minutter siden): Kanskje du bare føler deg veldig oppstemt fordi det er noe som har lettet hos deg, også blir kontrasten så stor? Vet ikke jeg, men din behandler kjenner deg jo. Og du kjenner deg jo. Ja, det høres egentlig ut som en fornuftig forklaring 😊 Jeg har ikke fått snakket med behandler nå da, ettersom hun har sluttet 😕 Men sist jeg hadde det lignende, og da sa hun at hun mente det var blandet episode. Jeg føler egentlig at jeg kjenner meg selv veldig dårlig 😅 Dette bipolar greierne er ganske så uvandt for meg (til tross for at jeg har hatt diagnosen i 8 år da hehe). Det vil si, jeg hadde først en annen diagnose også ble jeg rediagnostisert for 4 år siden, så er bare den tiden jeg har visst at det var bipolar og hva jeg kunne tenke og føle og se etter i forhold til symptomer, svigninger osv. Men så har jeg bare hatt en hypomani og resten depresjon og nedstemthet så akkurat det å være var på og analysere svigninger er jeg svært dårlig på egentlig 😆 Beklager lang og rotete setninger hehe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472074-snuoperasjon-livet/#findComment-4159208 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 27. mars 2023 Del Skrevet 27. mars 2023 Orion skrev (11 minutter siden): Ja, det høres egentlig ut som en fornuftig forklaring 😊 Jeg har ikke fått snakket med behandler nå da, ettersom hun har sluttet 😕 Men sist jeg hadde det lignende, og da sa hun at hun mente det var blandet episode. Jeg føler egentlig at jeg kjenner meg selv veldig dårlig 😅 Dette bipolar greierne er ganske så uvandt for meg (til tross for at jeg har hatt diagnosen i 8 år da hehe). Det vil si, jeg hadde først en annen diagnose også ble jeg rediagnostisert for 4 år siden, så er bare den tiden jeg har visst at det var bipolar og hva jeg kunne tenke og føle og se etter i forhold til symptomer, svigninger osv. Men så har jeg bare hatt en hypomani og resten depresjon og nedstemthet så akkurat det å være var på og analysere svigninger er jeg svært dårlig på egentlig 😆 Beklager lang og rotete setninger hehe. Ingenting å beklage det vel. Med kun en hypomani for sikkert mange år siden så skjønner jeg det er vanskelig å vurdere/vite. Jeg har hatt ganske mange, så har blitt kjent med mine symptomer på det. Fra min første hypomani I 2018 har de bare kommet mer og mer hyppig. Jeg tror kanskje jeg kvalifiserer til diagnosen rapid cycling mtp hvor mange episoder opp og ned jeg har i løpet av ett år. Da blir man jo vant til å være var på svigningene og det samme blir helsevesenet. Det viktigste er at det ikke går sterkt utover funksjonsnivået ditt. At når du nå svinger ned ikke for alvor tenker å ta livet ditt og at når du svinger opp klarer å regulere litt mtp hvile og impulsivitet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472074-snuoperasjon-livet/#findComment-4159216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orion Skrevet 27. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2023 Glitter skrev (1 minutt siden): Ingenting å beklage det vel. Med kun en hypomani for sikkert mange år siden så skjønner jeg det er vanskelig å vurdere/vite. Jeg har hatt ganske mange, så har blitt kjent med mine symptomer på det. Fra min første hypomani I 2018 har de bare kommet mer og mer hyppig. Jeg tror kanskje jeg kvalifiserer til diagnosen rapid cycling mtp hvor mange episoder opp og ned jeg har i løpet av ett år. Da blir man jo vant til å være var på svigningene og det samme blir helsevesenet. Det viktigste er at det ikke går sterkt utover funksjonsnivået ditt. At når du nå svinger ned ikke for alvor tenker å ta livet ditt og at når du svinger opp klarer å regulere litt mtp hvile og impulsivitet. Det stemmer ja. Hypomanien mener jeg på var i 2017 en gang, så det begynner jo å bli noen år 🙂 Det høres ut som om du kunne hatt diagnosen rapid cycling da ja. Men, jeg må bare spørre, forskjellen på rapid cycling og blandet episode? Er det slik at rapid cycling har man enten (hypo)mani eller depresjon og blandet episode er når man har begge deler samtidig? Jeg trodde først det var det samme 🙈 Det er nok det viktigste ja. Jeg har heldigvis ikke reelle selvmordstanker nå og det er jeg veldig glad for... Føler meg bare litt ustabil. Er litt redd for meg selv på en måte. Og med det mener jeg at jeg ikke helt vet hva jeg tenker og føler og hva jeg virkelig vil og ikke. Så hadde jeg hatt ordentlige selvmordstanker hadde jeg sikkert vert så redd at jeg hadde vurdert innleggelse egentlig. Vet ikke om det er forståelig, men er vanskelig å forklare. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472074-snuoperasjon-livet/#findComment-4159222 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 27. mars 2023 Del Skrevet 27. mars 2023 Orion skrev (1 minutt siden): Det stemmer ja. Hypomanien mener jeg på var i 2017 en gang, så det begynner jo å bli noen år 🙂 Det høres ut som om du kunne hatt diagnosen rapid cycling da ja. Men, jeg må bare spørre, forskjellen på rapid cycling og blandet episode? Er det slik at rapid cycling har man enten (hypo)mani eller depresjon og blandet episode er når man har begge deler samtidig? Jeg trodde først det var det samme 🙈 Det er nok det viktigste ja. Jeg har heldigvis ikke reelle selvmordstanker nå og det er jeg veldig glad for... Føler meg bare litt ustabil. Er litt redd for meg selv på en måte. Og med det mener jeg at jeg ikke helt vet hva jeg tenker og føler og hva jeg virkelig vil og ikke. Så hadde jeg hatt ordentlige selvmordstanker hadde jeg sikkert vert så redd at jeg hadde vurdert innleggelse egentlig. Vet ikke om det er forståelig, men er vanskelig å forklare. Ja jeg mener det blir forskjellen. Sånn er det for meg i hvert fall. Jeg har hatt én blandet episode og da svingte jeg flere ganger for dag. Skjønner det er skummelt å kjenne seg ustabil. Også er det jo slitsomt å være så opp og ned. Du må bare følge med på om det forverrer seg eller ikke. Forhåpentligvis er du godt nok beskyttet av medisinene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472074-snuoperasjon-livet/#findComment-4159226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orion Skrevet 27. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2023 Glitter skrev (4 minutter siden): Ja jeg mener det blir forskjellen. Sånn er det for meg i hvert fall. Jeg har hatt én blandet episode og da svingte jeg flere ganger for dag. Skjønner det er skummelt å kjenne seg ustabil. Også er det jo slitsomt å være så opp og ned. Du må bare følge med på om det forverrer seg eller ikke. Forhåpentligvis er du godt nok beskyttet av medisinene. Ja, det er skummelt og slitsomt. Jeg vil også tro jeg er nok beskyttet av medisinene så forsøker å ikke bekymre meg unødig 😊 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472074-snuoperasjon-livet/#findComment-4159230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 27. mars 2023 Del Skrevet 27. mars 2023 Orion skrev (1 time siden): , ja det hørtes veldig gøy ut egentlig 😊 Skal se om jeg får kjøpt det. Hvor bruker du å kjøpe? Jeg kjøper alt her https://www.plannersrusnorge.no Det er de som er forhandlerne av Happy Planner i Norge. Men det kan bli fryktelig dyrt fordi man bare må ha ekstra klistermerker 😉 Bullet Journal er så populært at du kan kjøpe det nesten hvor som helst. Alt du trenger er en bok med prikker (i stedet for ruter eller linjer) Bullet Journal er mye billigere i bruk enn Happy Planner, men krever mer arbeid. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472074-snuoperasjon-livet/#findComment-4159239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orion Skrevet 27. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2023 Fru2020 skrev (10 minutter siden): Jeg kjøper alt her https://www.plannersrusnorge.no Det er de som er forhandlerne av Happy Planner i Norge. Men det kan bli fryktelig dyrt fordi man bare må ha ekstra klistermerker 😉 Bullet Journal er så populært at du kan kjøpe det nesten hvor som helst. Alt du trenger er en bok med prikker (i stedet for ruter eller linjer) Bullet Journal er mye billigere i bruk enn Happy Planner, men krever mer arbeid. Takker for link, skal se på det 😊 Ja, jeg tror faktisk jeg har en bullet journal fra før av, kjøpte den til å kunne male i! 😄 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472074-snuoperasjon-livet/#findComment-4159244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 27. mars 2023 Del Skrevet 27. mars 2023 Orion skrev (10 minutter siden): Takker for link, skal se på det 😊 Ja, jeg tror faktisk jeg har en bullet journal fra før av, kjøpte den til å kunne male i! 😄 Hvis du kan male så er jo bullet Journal mitt i blinken for deg. For meg er det veldig motiverende med fine dekorerte sider i to do listen min. Jeg varierer mellom å planlegge hele uken time for time og å bare ha en to do liste hver dag. Alt etter hvor strukturert jeg trenger å være. Hiv deg med i Facebookgruppene og Pinterest 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472074-snuoperasjon-livet/#findComment-4159250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orion Skrevet 27. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2023 Fru2020 skrev (Akkurat nå): Hvis du kan male så er jo bullet Journal mitt i blinken for deg. For meg er det veldig motiverende med fine dekorerte sider i to do listen min. Jeg varierer mellom å planlegge hele uken time for time og å bare ha en to do liste hver dag. Alt etter hvor strukturert jeg trenger å være. Hiv deg med i Facebookgruppene og Pinterest Å nei nei, jeg kan ikke å male, jeg kjøpte den bare i min "nå skal jeg lære å male"-fase 😅 Har stadig slike faser der jeg tenker at jeg skal bli god på noe også kjøper jeg inn mye ting hehe. Mulig det er bipolar delen av meg 🙈 Ja, det med fint dekorerte sider er faktisk motiverende. Jeg har sjeldent skrevet to do lister på fysisk papir da, men da jeg først begynte å skrive dagbok så dekorerte jeg sidene, limte in post-it lapper osv. Synes det ble litt ekstra kjekt å skrive da 😊 Pinterest er en av mine favoritt hobbyer 😍 (Kan man kalle det en hobby?) Har mange hundre ting lagret der, blant annet oppskrifter jeg har lyst til å lage og fotografier jeg synes er inspirerende. Har til og med laget en mappe for bryllup, det til tross for at jeg er langt unna det å bli gift og jeg attpåtil egentlig ikke ser for meg at jeg kommer til å holde bryllup 😂 Hva søker man på for å finne facebookgruppene? 🙂 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472074-snuoperasjon-livet/#findComment-4159257 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 27. mars 2023 Del Skrevet 27. mars 2023 Du bare søker bullet Journal så skal det komme mange opp. Happy planner har også flere norske sider. En heter happy planner Norge. Trenger ikke være bipolardelen som handler inn nye hobbyting. Jeg har vært fæl til å se en youtube video og så måtte kjøpe alt utstyret med en gang. Å kjøpe hobbyting er en seperat hobby. Pinterest er knallgøy. Bruker den ikke så mye til Happy Planner, da bruker jeg youtube. Men til bullet Journal er det mye gull. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472074-snuoperasjon-livet/#findComment-4159269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.