Gå til innhold

Har dere god relasjon med deres søsken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Legger den i psykiatri da jeg lurer på om dere med psykiske problemer har det. 

Jeg har dårlig relasjon med min bror. Jeg tror at dersom min bror kunne bare trykket på en knapp for å få meg til å forsvinne så ville han gjort det. 

Anonymkode: cc2a5...bae

Fortsetter under...

hattifnattus

Har et veldig nært forhold til lillesøsteren min. Vi er nærme ei alder (2 år og 9 mnd forskjell )og var som erteris da vi vokste opp. Hun er frisk og jeg psykisk syk men det har ikke satt noen stopper for forholdet vårt. Snakker sammen hver dag stort sett(messenger) og besøker hverandre flere ganger i året :) 

Er veldig takknemlig for å ha et så godt forhold til søsken, for det vet jeg ikke alle har. 

Jeg vil si jeg har en ganske så god relasjon til min bror. Men vi er ikke spesielt nære. Han bryr seg veldig om meg, det vet jeg. Og det er vel det som teller. Det eneste er at det er veldig lite jeg ser til han, hadde jeg ikke dratt på besøk til han hadde jeg sett han svært sjeldent, litt leit å tenke på 🙂

Har et ok forhold til min helsøster og et ikke så veldig eksisterende forhold til min halvsøster. Når min far dør så mister jeg sikkert siste rest av kontakt med henne. Hun er 12 år yngre enn meg og jeg ble veldig dårlig psykisk da hun var sånn 14 år. Og vi har ikke vokst opp i lag. Jeg var på samvær hos pappa annenhver helg til hun var 3-4. Jeg vet at hun så opp til meg og sånt, men jeg slet psykisk fra jeg var ni år og har ikke klart å være den storesøsteren jeg burde ha vært. Var jo på en måte mitt ansvar å danne en relasjon. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...