Gå til innhold

Hvordan vite om man dissosierte eller om man bare var vanlig fjern?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I timen med psykologen så tok han hånda hans med 1 veiv akkurat foran der jeg stirra og jeg merket etterpå at jeg hadde vært fjern men våknet når han tok hånda. Hvordan vet man om det var dissosiasjon eller bare vanlig fjern som alle blir iblandt? Jeg skal spørre psykologen neste time altså men lurte på andres tanker

Anonymkode: 9e5f0...933

Fortsetter under...

AnonymBruker
Hurja skrev (4 timer siden):

Jeg fikk høre at jeg dissosierte i samtale med behandler. Jeg «falt ut» av samtalen og ble fjern da vi kom inn på vanskelige ting. 

Men når du dissosierer våkner du da alltid helt av deg selv eller kan du våkne fra dissosiasjonen pga at noen andre personer snakker til deg eller beveger enn hånd foran deg? 

Gjest Hurja
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men når du dissosierer våkner du da alltid helt av deg selv eller kan du våkne fra dissosiasjonen pga at noen andre personer snakker til deg eller beveger enn hånd foran deg? 

Jeg dissosierer ikke lenger nå. Men jeg våknet av meg selv, ja. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...