Gå til innhold

kupton - resultat på nevropsykologisk test adhd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Trine skrev (3 timer siden):

Jeg vet ikke om det hjelper deg, men håper dette kan gjøre deg litt mindre engstelig.
-Dersom de mener du ikke har adhd, kan du alltids klage og få en mer grundig utredning, ev. ta utredningen på nytt ett annet sted.
-Det er slett ikke sikkert du svarte så bra som du tror. Jeg trodde jeg var skikkelig konsentrert og påkoblet da jeg tok de testene og tenkte vel også at dette gikk for bra. Det var jo null forstyrrelser i rommet og jeg ramset opp tallrekker nesten uten problemer, trodde jeg. Det gikk ikke bra i det hele tatt 🤣 

Takk for svaret 🙂Jeg også følte at jeg var skikkelig konsentrert, men satt jo der og rev meg i håret og knep igjen øynene for å klare å tenke og så sikkert helt rar ut😅det er ikke sikkert det gikk så bra som jeg trodde. Har også lest litt på diverse forum og det er mange som faktisk gjør det bra på testene og likevel få diagnosen. Så jeg aner ikke hva de egentlig ser etter?  Tar de hensyn til spørreskjemaer også, eller avgjør de nevropsykologiske testen alt? @kupton

Anonymkode: ca7ce...92c

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tar de hensyn til spørreskjemaer også, eller avgjør de nevropsykologiske testen alt? @kupton? 

Det har jeg allerede svart på. Det gjøres en helhetsvurdering der alt en har funnet ut tas med i betraktning før en trekker en konklusjon.

AnonymBruker
kupton skrev (15 minutter siden):

Det har jeg allerede svart på. Det gjøres en helhetsvurdering der alt en har funnet ut tas med i betraktning før en trekker en konklusjon.

Ah, beklager om du allerede har svart på det, jeg falt litt ut. Ok, da skal jeg prøve å legge dette på is til jeg får vite. 

Anonymkode: ca7ce...92c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...