Gå til innhold

Noe plager meg veldig her på dette forumet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men vet ikke om det er min egen sykdom som prøver å lure meg, eller om det virkelig er som jeg tror. Hvordan kan jeg vite det? 

Anonymkode: d08da...912

Hva er det som plager deg her på forumet da?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ganske sikker på at det er en ulv i fåreklær her.. en manipulativ og farlig person. 

Det tror jeg ikke og uansett så er vi anonyme her. Tror ingen her er farlige

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Samme her.   
Jeg for min del prøver å tenke på de faktiske forholdene og vurdere følelsene oppimot dem. 

Anonymkode: dbb9b...444

Hva er det som plager deg her da?

Annonse

AnonymBruker
emilie321 skrev (8 timer siden):

Det tror jeg ikke og uansett så er vi anonyme her. Tror ingen her er farlige

Jeg er mulig naiv hehe, men har ingen tro på at det er farlig å være anonym bruker her inne så lenge man ikke gir ut private opplysninger om seg selv  :)

Anonymkode: 662ec...aad

Dette er det forumet hvor brukere oppfører seg best av de norske forumene jeg har vært innom og skrevet på. Hvis jeg ser bort fra Freakforum som skiller seg helt ut mtp å svare hverandre både høflig, med omtanke og hjelpsomt. Det forumet skulle hatt en pris for å være forbilledlig mtp hvor gode de er på å behandle hverandre bra. De er vel også det eneste forumet hvor det står noe om at brukere bør skrive mest mulig korrekt 🙂 nok skryt til dem, me  dette forumet er på en god 2.plass.

Jeg har ikke sett noen creepy brukere her, men har reagert på visse uttalelser under diskusjoner om div samfunnsrelatert. Det må en regne med. Jeg vet også at det har vært krangling og mindre bra ting her, men har ikke sett noe av det selv faktisk. Litt dritt kommer jo her og der, men ikke noe oppsiktsvekkende.

Du må stille spørsmål om hvor farlige noen egentlig kan være på nett også. Hvem kan egentlig  skade deg her? 

AnonymBruker
Kashmir skrev (5 timer siden):

Dette er det forumet hvor brukere oppfører seg best av de norske forumene jeg har vært innom og skrevet på. Hvis jeg ser bort fra Freakforum som skiller seg helt ut mtp å svare hverandre både høflig, med omtanke og hjelpsomt. Det forumet skulle hatt en pris for å være forbilledlig mtp hvor gode de er på å behandle hverandre bra. De er vel også det eneste forumet hvor det står noe om at brukere bør skrive mest mulig korrekt 🙂 nok skryt til dem, me  dette forumet er på en god 2.plass.

Jeg har ikke sett noen creepy brukere her, men har reagert på visse uttalelser under diskusjoner om div samfunnsrelatert. Det må en regne med. Jeg vet også at det har vært krangling og mindre bra ting her, men har ikke sett noe av det selv faktisk. Litt dritt kommer jo her og der, men ikke noe oppsiktsvekkende.

Du må stille spørsmål om hvor farlige noen egentlig kan være på nett også. Hvem kan egentlig  skade deg her? 

Enig med deg. Dette er faktisk et forum der folk oppfører seg voksent og veldig bra. Det er mye verre med de andre forumene, tenker jeg. :)

Anonymkode: 662ec...aad

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...