Gå til innhold

Ang vrangforestillinger og innsikt.

Anbefalte innlegg

stjernestøv

At jeg kan se at helsevesenet og andre trodde jeg hadde vrangforestillinger uten medisin er vel et friskhetstegn? Sier ikke at alt var det for det var det ikke men enkelte ting av det? Tror det er fordi jeg har gått så lenge på medisiner nå og ikke har hatt sånne opplevelser på en stund, bare jeg kunne få resten av meg til å henge med så hadde det vært bra. Men uansett er jo livet lettere uten vrangforestillinger. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/472431-ang-vrangforestillinger-og-innsikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (31 minutter siden):

At jeg kan se at helsevesenet og andre trodde jeg hadde vrangforestillinger uten medisin er vel et friskhetstegn?

stjernestøv skrev (20 minutter siden):

Jeg bare mener når du er i det er det virkelig men ikke i ettertid, jeg tror ikke aliens kommer og henter meg nå f.eks. 

Ja, jeg er enig med deg i at dette er et tegn på bedring. Du føler sikkert også mindre redsel selv også. 

Annonse

stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Takk for det :) Det betyr jo kanskje at jeg kan slutte på medisiner når jeg nå ser ting på en annen måte, det er håp :) 

Kanskje det er medisinene som gjør at du greier å endre tenkemåte?  Sånn er det iallefall for meg og slutter jeg på medisiner, så kommer de tankene krypende tilbake.

stjernestøv skrev (20 minutter siden):

Takk for det :) Det betyr jo kanskje at jeg kan slutte på medisiner når jeg nå ser ting på en annen måte, det er håp :) 

Jeg er enig med Emilie 321. At når medisiner jo virker, så er det dumt å tenke at man kan slutte på dem? At det heller er et signal om at man bør fortsette på dem? 🙂

stjernestøv
emilie321 skrev (8 minutter siden):

Kanskje det er medisinene som gjør at du greier å endre tenkemåte?  Sånn er det iallefall for meg og slutter jeg på medisiner, så kommer de tankene krypende tilbake.

Kanskje det, men tror ikke jeg har akseptert det før. Hm, ja mulig de kommer tilbake da, bare føler meg forandret. 

Annonse

stjernestøv
Kashmir skrev (5 minutter siden):

Jeg er enig med Emilie 321. At når medisiner jo virker, så er det dumt å tenke at man kan slutte på dem? At det heller er et signal om at man bør fortsette på dem? 🙂

Ok. Bare tenkte at jeg hadde forandret meg men mulig det er bare pga medisinene da. 

stjernestøv skrev (22 minutter siden):

Ok. Bare tenkte at jeg hadde forandret meg men mulig det er bare pga medisinene da. 

Det er jo medisinene som hjelper deg så du blir bedre/ forandrer.  Det er jo bra. Det er jo ikke negativt å bruke det? 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Finnes det noen medisiner mot vekta som kan kombineres med AP du tar?

Anonymkode: b3ec6...9a0

Ja og kunne få det av legen men er skeptisk, han sa jo jeg måtte begynne å måle blodsukkeret da. 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men å måle det er da ikke farlig. Er mange som gjør det :) 

Anonymkode: b3ec6...9a0

Ja men er redd for å bli sykelig opptatt av det, men har tenkt på det mer og mer i det siste å prøve sånn medisin. Men så kan man jo få gallestein og da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...