Gå til innhold

Ang vrangforestillinger og innsikt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
stjernestøv skrev (14 minutter siden):

Ja men er redd for å bli sykelig opptatt av det, men har tenkt på det mer og mer i det siste å prøve sånn medisin. Men så kan man jo få gallestein og da. 

Får du gallestein kan du be om å fjerne galleblæra 

Anonymkode: b3ec6...9a0

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Får du gallestein kan du be om å fjerne galleblæra 

Plages med gallestein allerede men har ikke hatt anfall på en stund, lurer på om de er borte. Hver lege jeg har snakket med snakker om operasjon, er skeptisk til det og. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Plages med gallestein allerede men har ikke hatt anfall på en stund, lurer på om de er borte. Hver lege jeg har snakket med snakker om operasjon, er skeptisk til det og. 

Det kan komme tilbake. Det er en enkel operasjon jeg anbefaler hvis du er plaget. 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kan komme tilbake. Det er en enkel operasjon jeg anbefaler hvis du er plaget. 

Ja det kan jo det, hadde det før så forsvant det så kom det tilbake, skulle bare fått den fjernet i grunn. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ja det kan jo det, hadde det før så forsvant det så kom det tilbake, skulle bare fått den fjernet i grunn. 

Gjør det for deg og din livskvalitets skyld. Da kan du bruke slankemedisin og ap samtidig. Jeg er sikker på at du vil få det langt bedre med disse tiltakene. Og når du går ned i vekt vil du kanskje føle deg lettere både fysisk og psykisk så det blir lettere å bevege seg også. 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Gjør det for deg og din livskvalitets skyld. Da kan du bruke slankemedisin og ap samtidig. Jeg er sikker på at du vil få det langt bedre med disse tiltakene. Og når du går ned i vekt vil du kanskje føle deg lettere både fysisk og psykisk så det blir lettere å bevege seg også. 

Ja skal gjøre det om det kommer igjen, alle sier jo det er en lett operasjon. Men jeg er livredd da men de har vel gjort det før. Ja hadde vært en fordel med den slankemedisinen. Det er ikke alltid psyken henger med når jeg går ned i vekt, føler meg stor uansett men nå ser jeg forskjell. 

Annonse

AnonymBruker
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Ja skal gjøre det om det kommer igjen, alle sier jo det er en lett operasjon. Men jeg er livredd da men de har vel gjort det før. Ja hadde vært en fordel med den slankemedisinen. Det er ikke alltid psyken henger med når jeg går ned i vekt, føler meg stor uansett men nå ser jeg forskjell. 

Det er ingenting å være redd for. De har gjort det mange ganger. 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er ingenting å være redd for. De har gjort det mange ganger. 

Ja de har vel det, bare tenker på at jeg pleier å ha så lavt blodtrykk. Er det bra å være i narkose da? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...