Gå til innhold

Gebyr fra posten og søker på detalj så kommer: «finner ikke ordre nr»


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

90tallsbarn skrev (56 minutter siden):

Men de henter ikke her jeg bor faktisk, og så jobber vel de med postnord og der er det den irriterende greia at vi må printe et ark. Hos posten får vi en kode vi bare skriver på og kan legge den i postkassen. 

Skjønner - der Helthjem henter, er det helt som hos Posten, altså med kode og legge den i postkassa eller på dørmatta, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (7 timer siden):

Hvorfor får man melding om helgen fra posten men så er ikke kunderservice tilgjengelig?? 
Leverte inn en ny pakke forrige uke, og fyren som tok imot sa det bør gå bra fordi den var mye kortere enn maxmål, men 1 cm større enn dybde. Den der fitteposten har sendt ny faktura. Har det gått veldig dårlig hos de i det siste siden det er sånn mas om penger hele tiden? 
Helvetes tapsprosjekt og fittetryner. Jaja, ikke så store sumer så jeg kan fint støtte de med noen hundrelapper sikkert jeg. Men virker som de finner hver eneste unnskyldning for å få penger. 

For et utrolig stygt språk du bruker. Du taper enhver troverdighet ved å snakke/skrive slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (7 timer siden):

Hvem sikter du til? Meg eller andre? Jeg har gjort en menneskelig feil å levert inn en pakke som var 1cm større i dybden, men mye mindre i både bredde og lengde og han som tok i mot sa det bør gå bra. 

Da tullet han. Posten er noen vriompeiser, to millimeter over og det blir 400 kr i begyr.

Anonymkode: 699d0...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Ekstra skrev (1 time siden):

For et utrolig stygt språk du bruker. Du taper enhver troverdighet ved å snakke/skrive slik.

Dere elsker sånne øyeblikk der dere kan vise hvor voksne dere er ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (1 time siden):

Dere elsker sånne øyeblikk der dere kan vise hvor voksne dere er ;) 

Nei, men jeg skjønner ikke at du skal gjøre deg så liten og fremstå både umoden og frekk. Det er ikke nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Ekstra skrev (6 minutter siden):

Nei, men jeg skjønner ikke at du skal gjøre deg så liten og fremstå både umoden og frekk. Det er ikke nødvendig.

Hvem bestemte hvor grensa skal gå? Er det sunt å holde alt sinne inni seg som vi gjør hele tiden? Eller er dere ikke så sinte siden dere forholder dere rolig hele tiden? 
 

Og du nevner troverdighet. Har folk her inne NOEN gang hatt troverdighet til meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (14 timer siden):

Hvem bestemte hvor grensa skal gå? Er det sunt å holde alt sinne inni seg som vi gjør hele tiden? Eller er dere ikke så sinte siden dere forholder dere rolig hele tiden? 
 

Og du nevner troverdighet. Har folk her inne NOEN gang hatt troverdighet til meg? 

Tror ikke det er sunt for noen at du tar it sinne her på DOL eller overfor andre uskyldige. Alle kan bli sinte i mellom, men man velger selv om man skal agere på det.

 

Og ja, du har troverdighet og tillit her inne, det tror jeg mange mener (men jeg kan jo hverken uttale meg på vegne av mange eller alle).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...