Gå til innhold

Blir du automatisk litt bedre når varmen og sola kommer?

Blir du bedre?   

11 stemmer

1. 1. Blir du bedre?

• Blir bedre
      7
    • Akkurat det samme som før. Merker ingen forskjell
      2
    • Blir dårligere
      2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg var deprimert syntes jeg sommeren var verst. Kontrasten mellom hvordan jeg følte meg og hvordan naturen og menneskene fremstod var for stor.

Nå liker jeg alle årstider. Nyter den vi har og ser frem til den neste.

Fru2020 skrev (4 minutter siden):

Når jeg var deprimert syntes jeg sommeren var verst. Kontrasten mellom hvordan jeg følte meg og hvordan naturen og menneskene fremstod var for stor.

Nå liker jeg alle årstider. Nyter den vi har og ser frem til den neste.

Den kan jeg skjønne. Uten at jeg hadde det sånn selv. 

Jeg tenkte mer at jeg kan like gjerne ligge deprimert ute på gresset enn deprimert på sofaen/i sengen på sykehuset. Så jeg gikk ut uansett hvor langt nede jeg følte meg. 

Men skjønner at det for andre kan virke helt fjernt å legge seg ute på gresset når alt de vil er å dø. 

Endret av Glitter

Annonse

Jeg blir nok vanligvis bedre i psyken på våren, men blir også da bedre i kroppen (mindre smerter i muskler og ledd) når det blir varmere. Men når det nærmer seg sensommeren blir jeg ofte deprimert. Liker jo høsten, så det er ikke fordi sommeren snart er over at jeg blir deprimert på sensommeren. 

Everybody skrev (1 time siden):

Jeg synes ikke det var lenge siden det snødde, og i helgen har det plutselig vært 16-20 grader

Oi ja. Det må være skikkelig fint. Her har det vel ikke vært over ti grader enda. I 2019 hadde vi 19 grader 20 april så det kan skje her også, men det er sjeldent. Som oftest slutten av mai før det bikker 20 grader. 

AnonymBruker

Jeg blir bedre i psyken. Våren er min favoritt høysesong. Elsker når alt våkner og kommer til liv igjen❤️

i år er det litt anderledes siden jeg har blitt verre i helsen som igjen har resultert til ekstrem angst og uro i kroppen nesten hele døgnet, og jeg har ikke energi til å gå ut da jeg er kronisk syk. Så har vært noen skikkelige tøffe mnd

Anonymkode: bf030...9e2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...