Gå til innhold

Hvor lenge har du vert pasient i psykiatrien og hvor lenge er det lengste du har gått til en og samme behandler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor lenge har du vert pasient i psykiatrien og hvor lenge er det lengste du har gått til en og samme behandler?

Jeg har vert pasient i 8 år og 2 år er det lengste jeg har gått til en og samme behandler.

Anonymkode: 4f151...c9c

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sluttet nå for noen måneder siden ,så ca 19 år. 4-5 år er vel det lengste jeg har hatt samme behandler. Personlig synes jeg det er greit å bytte litt behandler, skulle gjerne ha byttet annet hvert år. Da blir behandler og jeg ikke en vane for hverandre. 

Anonymkode: fc348...e20

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sluttet nå for noen måneder siden ,så ca 19 år. 4-5 år er vel det lengste jeg har hatt samme behandler. Personlig synes jeg det er greit å bytte litt behandler, skulle gjerne ha byttet annet hvert år. Da blir behandler og jeg ikke en vane for hverandre. 

19 år på dps?

Anonymkode: b2c8b...b88

Vært i psykiatrien av og på siden 2000. Bare få og korte forløp hos DPS. Lengste jeg har hatt behandler er avtalespesialisten jeg går til nå og er siden oktober 2021 til dags dato. 

Annonse

AnonymBruker

Hva slags byer/]fylke er det dere går til dps som kan gå der i flere år? Her jeg bor får ingen langtidsbehandling. Det lengste er for de som går i dbt som går over 1år. Men for alle andre er det som regel bare noen få måneder er det behandleren min sa ihvertfall. 

Anonymkode: 692cb...8ae

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva slags byer/]fylke er det dere går til dps som kan gå der i flere år? Her jeg bor får ingen langtidsbehandling. Det lengste er for de som går i dbt som går over 1år. Men for alle andre er det som regel bare noen få måneder er det behandleren min sa ihvertfall. 

Vis DPS mener du er alvorlig syke så får du behandling så lenge de mener at de er fornuftig.  Middels stor by,siden du spør. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vis DPS mener du er alvorlig syke så får du behandling så lenge de mener at de er fornuftig.  Middels stor by,siden du spør. 

Her jeg bor har dps sagt at INGEN får langtidsbehandling. Jeg er også ufør og er beskrevet som alvorlig syk i journal, men er fortsatt sånn her jeg bor. Her blir man overført til kommunepsykiatrien, men er kanskje ikke alle byer som har det. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Her jeg bor har dps sagt at INGEN får langtidsbehandling. Jeg er også ufør og er beskrevet som alvorlig syk i journal, men er fortsatt sånn her jeg bor. Her blir man overført til kommunepsykiatrien, men er kanskje ikke alle byer som har det. 

Vel da lyver de.

Selv bor jeg i Oslo og har gått til DPS i flere år. er også uføretrygdet og har vært det i mange år.

Anonymkode: 245ed...009

Har vært pasient i 8 år og har aldri gått til samme person i lenger enn 2 år. Utenom ruskonsulent, hun har jeg hatt i overkant av 2 år nå og kommer nok til å ha kontakt med hun i flere år fremover. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...