Gå til innhold

kupton/og andre kloke hoder Er det farlig å fly?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

familien min bor så langt unna at jeg må fly for å komme på besøk. nå har jeg takket ja til å komme til et bryllup, men er så forferdelig redd for reisen med fly. jeg tenker på det hele tiden og det er enormt ødeleggende for meg. har du noen kloke trøstende ord? er det farlig å fly? Jeg vil ikke dø på den måten...

Anonymkode: 9fa89...833

Fortsetter under...

Farlig er ikke et absolutt begrep. Noe er mer farlig, noe annet er mindre farlig.

Når det gjelder farlighet og flyging, er det mest nærliggende å sammenligne det med andre måter å transportere seg på. Når det gjelder transport over lengre avstander enn der du kan gå, er fly og tog de minst farlige måtene å transportere seg på. Langt mindre farlig enn å kjøre bil eller motorsykkel.

Den forsvunne diamanten
E7H7 skrev (4 minutter siden):

Tallene i denne oversikten er fra 2009, men sannsynlig har dette kun endret seg minimalt.

Tabellen viser dødsrisiko pr. milliard miles reist. 

384FC52A-E366-4303-B8E4-44D9CC429FA6.jpeg

Wow jeg skal ikke kjøre motorsykkel for å si det sånn😂😂

Annonse

Den forsvunne diamanten skrev (1 minutt siden):

Wow jeg skal ikke kjøre motorsykkel for å si det sånn😂😂

Motorsykkel er ekstremt farlig sammenliknet med andre reisemåter. Jeg har i mange år vært overrasket over hvor lite man hører om det. Kanskje grunnen er at relativt få kjører motorsykkel, dermed fremstår dødstallene lave.

AnonymBruker

Det skal være tryggest å sitte fra rad 8 og noen rader bakover tror det var til også med rad 11. Så skal du fly kan du sette deg der forå øke oddsen for overlevelse i tilfelle ulykke. 

Anonymkode: a5657...725

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...