Gå til innhold

Hva skjer når man er ferdig i gruppeterapi?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg går i kombinert gruppeterapi og individualterapi på DPS, og lurer på om man kan fortsette hos individualterapeuten selv om man er ferdig i gruppe? Eller blir man skrevet ut av DPS? Er redd for at jeg skal sitte igjen uten noe annen type oppfølging dersom jeg har behov for det… 

Anonymkode: fbcc8...500

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg går i kombinert gruppeterapi og individualterapi på DPS, og lurer på om man kan fortsette hos individualterapeuten selv om man er ferdig i gruppe? Eller blir man skrevet ut av DPS? Er redd for at jeg skal sitte igjen uten noe annen type oppfølging dersom jeg har behov for det… 

Anonymkode: fbcc8...500

Hvis du går i et behandlingsopplegg som eksplisitt inneholder en kombinasjon av gruppe og individuelle timer, så er det ikke gitt at den individuelle oppfølgningen fortsetter når gruppen avslutter. Dette må du avklare direkte med dine behandlere. Lurt å gjøre det nå siden du lurer på det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...