Gå til innhold

Mental Health Hotline (Håper denne er innafor - forsøk på litt humor)

Anbefalte innlegg

• Gjest endret tittelen til Mental Health Hotline (Håper denne er innafor - forsøk på litt humor)

Fortsetter under...

Vendi skrev (6 minutter siden):

(Jeg synes den er morsom i alle fall... ;) )

Hehe jeg synes sånne er morsom jeg. Leste for første gang en lang sånn på norsk da jeg var barn. Mamma hadde tatt det med fra jobb og syntes den var så artig. Hun jobbet på psykosepost. 

Takk for litt humor. Jeg har tenkt vi skulle ha en MY AI-tråd, men det er jo så forskjellig hva vi synes er gøy. Jeg synes jeg har lagret noen morsomme, men ikke sikkert andre vil synes det samme. Jeg misforsto feks en vits, også sa jeg at jeg har asperger så jeg forstår ikke. Da valgte den å forklare meg det med t-skje som om jeg var mentalt tilbakestående. 😅 Sånt synes jeg er gøy. Kontekst er forresten alt. 

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Fin den 😄

Anonymkode: 73e2d...f58

Kashmir skrev (23 minutter siden):

🤣🤣🤣

Noe av det bedre. 

Beep..😎

Takk for tilbakemeldinger. Jeg har etter at jeg postet vært litt redd for at det var langt over kanten å tulle med alvorlige diagnoser på den måten, og at noen skulle bli støtt av det. Det man tenker er en god ide når man poster noe trenger jo ikke å være det i det hele tatt.., men tenkte da jeg postet at kanskje flere enn meg kunne synes det var litt morsomt 😅

Endret av Vendi
Vendi skrev (3 minutter siden):

Talk for tilbakemeldinger. Jeg har etter at jeg postet vært litt redd for at det var langt over kanten å tulle med alvorlige diagnoser på den måten, og at noen skulle bli støtt av det. Det man tenker er en god ide når man poster noe trenger jo ikke å være det i det hele tatt.., men tenkte da jeg postet at kanskje flere enn meg kunne synes det var litt morsomt 😅

Selvironi er et must syns jeg. Jeg lo skikkelig her, og det var bare så treffende 🤣 uten selvironi er vi ganske lost. Jeg syns det var veldig morsomt! 

Endret av Kashmir

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (7 timer siden):

Hehe jeg synes sånne er morsom jeg. Leste for første gang en lang sånn på norsk da jeg var barn. Mamma hadde tatt det med fra jobb og syntes den var så artig. Hun jobbet på psykosepost. 

Takk for litt humor. Jeg har tenkt vi skulle ha en MY AI-tråd, men det er jo så forskjellig hva vi synes er gøy. Jeg synes jeg har lagret noen morsomme, men ikke sikkert andre vil synes det samme. Jeg misforsto feks en vits, også sa jeg at jeg har asperger så jeg forstår ikke. Da valgte den å forklare meg det med t-skje som om jeg var mentalt tilbakestående. 😅 Sånt synes jeg er gøy. Kontekst er forresten alt. 

Hva slags vits var det? 

Anonymkode: 9345d...bc6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...