Gå til innhold

Ang bivirkning opptrapping

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har erfaringer i forhold til dette? Trappet opp på seroxat pga depresjon og litt angst problemer. Når jeg økte ble alt verre, pluss jeg fikk skjelvinger og ekstrem indre uro. Depresjonen er vekke men har en så intens indre uro som ikke vil slippe. 24 feb trappet jeg opp.. så rundt 2 mnd

Anonymkode: 886d1...5a3

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/472556-ang-bivirkning-opptrapping/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sånn skal det jo ikke være. Seroxat gir meg en indre ro. Har du vurdert andre medisiner?

Anonymkode: f5016...b77

Nei, jeg har gått på denne i mange år,og ulike doser så skjønner ikke hvorfor det skulle bli så mye problemer nå

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.4.2023 den 12.42):

Noen som har erfaringer i forhold til dette? Trappet opp på seroxat pga depresjon og litt angst problemer. Når jeg økte ble alt verre, pluss jeg fikk skjelvinger og ekstrem indre uro. Depresjonen er vekke men har en så intens indre uro som ikke vil slippe. 24 feb trappet jeg opp.. så rundt 2 mnd

Meget uvanlig at bivirkningene varer så lenge. Men jeg har ingen erfaring med Seroxat eller andre SSRI hos personer med ME. Det kan jo godt være noe annet enn bivirkning. Det kan være en forverrelse av angstlidelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...