Gå til innhold

Har en "lav" dag

Anbefalte innlegg

Men sånn er det jo for alle i blant. Hva gjør du på slike dager hvor du ikke orker noe fordi du føler deg tom for krefter både mentalt og fysisk? Når alt du vil (og orker) er å ligge og sove fordi du er tung og trist? 😔😴 Tvinger du deg til å gjøre dine "må-ting"? Jeg pleier å tvinge meg, og sånn blir det vel i dag også. Men føler det sånn at jeg ikke vet om jeg vil klare å tvinge meg i dag. Samtidig så må jeg bare. Får bare ta meg sammen 😔

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/472560-har-en-lav-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vendi skrev (47 minutter siden):

Men sånn er det jo for alle i blant. Hva gjør du på slike dager hvor du ikke orker noe fordi du føler deg tom for krefter både mentalt og fysisk? Når alt du vil (og orker) er å ligge og sove fordi du er tung og trist? 😔😴 Tvinger du deg til å gjøre dine "må-ting"? Jeg pleier å tvinge meg, og sånn blir det vel i dag også. Men føler det sånn at jeg ikke vet om jeg vil klare å tvinge meg i dag. Samtidig så må jeg bare. Får bare ta meg sammen 😔

Det spørs hvorfor jeg er tung og trist. Hvis jeg vet at jeg har gjort mer den siste tiden enn hva jeg egentlig tåler, så lytter jeg til kroppen og lar den få hvile.  Det vil si, jeg ligger ikke under dyna, men tusler bare hjemme og hviler mye på sofaen.  Hvis jeg derimot er tung og trist uten noe grunn, så prøver jeg å holde meg i litt aktivitet. Da er det viktig for meg å komme meg ut av huset og å være i noe aktivitet. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/472560-har-en-lav-dag/#findComment-4164762
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (3 timer siden):

Håper du fikk en fin dag selv om dagen var vanskelig. Jeg kan føle det sånn som deg til tider men har aldri tid til å ligge hele dagen i sengen. Har for det meste alt for mye ‘’ må ting’’ jeg må. 

Anonymkode: 45483...bc1

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/472560-har-en-lav-dag/#findComment-4164787
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...