Gå til innhold

Jeg angrer så utrolig mye på hvor ærlig jeg var med mamma - Hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det som skjedde var at hun kom på besøk også ville hun gjerne at vi skulle gå en tur men så sa jeg at jeg ikke ville det ettersom jeg hadde sagt til sjefen at jeg ikke kom på jobb dagen etter. Og da spurte hun jo om hvorfor og da måtte jeg jo være ærlig og si at det var fordi at jeg følte meg dårlig. Kunne ikke akkurat dikte opp en grunn? Så nå går hun rundt og er bekymret for meg så måtte lyve sist hun spurte om at jeg følte meg bedre... Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: f91a7...dea

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det som skjedde var at hun kom på besøk også ville hun gjerne at vi skulle gå en tur men så sa jeg at jeg ikke ville det ettersom jeg hadde sagt til sjefen at jeg ikke kom på jobb dagen etter. Og da spurte hun jo om hvorfor og da måtte jeg jo være ærlig og si at det var fordi at jeg følte meg dårlig. Kunne ikke akkurat dikte opp en grunn? Så nå går hun rundt og er bekymret for meg så måtte lyve sist hun spurte om at jeg følte meg bedre... Hva kan jeg gjøre?

Kan du ikke sannheten? 

Anonymkode: bb2f4...360

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Kan du ikke sannheten? 

Anonymkode: bb2f4...360

Jo. Er bare redd for å være en byrde og bekymre henne. 

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du kan jo bare si det er pga noe fysisk. Si du har hatt så vondt i hodet i dag og legen ba deg ta det rolig imorgen. 

Anonymkode: 479ed...dab

Jeg har ikke så lyst til å lyve egentlig tror hun gjennomskuer meg uansett egentlig.

AnonymBruker

Jeg mener du heller bør si sannheten enn å lyve. Det er moren din ❤️ jeg er selv mor og jeg ville ha visst det hvis min datter ikke hadde det bra. Jeg fikk ikke vite det sist gang for hun ikke ville bekymre meg med det, men som jeg sa da til henne at selfølgelig vil jeg vite det for det å være der for min datter er alt for meg ❤️

Anonymkode: 8df92...58c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...