Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Moren min skal feire bursdagen sin i dag. Hun har hakket på meg hele livet og i familiersekskaper også. Jeg kan være psykisk dårlig i dagesvis etter et selskap eller etter å ha truffet henne. Prøver å distansere meg da. 

Saken er at jeg har avtale med støttekontakten i ettermiddag og det krasjer med selskapet. Jeg vil mye heller treffe støttekontakten, som er sunn for meg å være la med.

Trenger råd. Hva ville dere gjort? Gått i selskapet eller truffet støttekontakten?

Anonymkode: 74154...9a6

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/472619-hva-ville-dere-gjort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Moren min skal feire bursdagen sin i dag. Hun har hakket på meg hele livet og i familiersekskaper også. Jeg kan være psykisk dårlig i dagesvis etter et selskap eller etter å ha truffet henne. Prøver å distansere meg da. 

Saken er at jeg har avtale med støttekontakten i ettermiddag og det krasjer med selskapet. Jeg vil mye heller treffe støttekontakten, som er sunn for meg å være la med.

Trenger råd. Hva ville dere gjort? Gått i selskapet eller truffet støttekontakten?

Anonymkode: 74154...9a6

Kjenner til dilemmaet med en sånn mor og om man skal komme eller ikke. Problemet er jo gjerne sånn dessverre, at om man IKKE møter opp så vil en risikere å bli baksnakket, nedvurdert, degradert, og få en sur tone mot seg i lang tid etterpå. Så da må man nesten veie for og imot. Hva er best/verst? Er det å tåle noen timers ubehag i et selskap med påfølgende dager hvor en føler seg dårlig bedre/verre enn å la være å møte opp og tåle ubehaget ved det, som også vil medføre å føle seg dårlig noen dager? 

Jeg har vel nesten utelukkende valgt å møte for å slippe kritikk.  

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/472619-hva-ville-dere-gjort/#findComment-4165951
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...