Gå til innhold

Finnes det noen metode for å fjerne selvskadingsarr? 

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Finnes det noen metode for å fjerne selvskadingsarr? Jeg har noen på ene armen etter risp/kutt i øverste hudlaget (ble ikke sydd). Personalet på posten sa at det ikke kom til å være synlig, men det er det... Hater meg selv for at jeg gjorde det og vil bare ha de vekk... 

Anonymkode: d7263...70c

Fortsetter under...

AnonymBruker

Eller... de sa vel ikke at det ikke kom til å være synlig når jeg tenker meg om, men mer at det kom til å være lite synlig. Men selv synes jeg at de synes ganske så godt. Jeg har også "skrubbsår", og de viser også ganske godt? Skjønner ikke, trodde det kom til å forsvinne så fort det var grodd men det er ett hvitt merke som har vert der 1år+. Kanskje har jeg bare en hud der arr blir lett synlige?

AnonymBruker
Vendi skrev (22 minutter siden):

Kanskje dette kan være noe? 

https://www.apotek1.no/kroppspleie/arrbehandling

Ja, kanskje.

Glitter skrev (22 minutter siden):

Tror laser kan hjelpe dersom de ikke er for dype. 

Hva vil for dype si? De er som sagt ikke sydd, tror du det vil si at de ikke er for dype?

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja, kanskje.

Hva vil for dype si? De er som sagt ikke sydd, tror du det vil si at de ikke er for dype?

At de ikke går dypt inn i huden. Eller står mye ut for den saks skyld. Jeg har begge deler, men det kom av mer enn risping. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...