Gå til innhold

Har abilify noen fordeler om man ikke er og aldri har vert psykotisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Grunnen til at jeg spør er at psykiater ikke vil ta den bort. Jeg går på stemningsstabiliserende i tillegg. Glemte å spørre når jeg snakket med henne i telefonen og skal så klart spørre neste gang jeg møter henne men jeg ble bare så nysgjerrig at jeg ønsket spørre her... 

Anonymkode: 6251c...804

Fortsetter under...

AnonymBruker
Cesium skrev (Akkurat nå):

Jeg kjenner en autist som bruker Abilify, han har aldri hatt psykose. Men vet ikke hva slags effekt han får av den. 

Interessant. Trodde ikke der fantes medisiner som fungerte på autisme.

Anonymkode: 6251c...804

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Abilify regnes som AP.

Anonymkode: 2747d...25f

Det har flere bruksområder. Jeg har fått det mot mani som det står på resepten. Går på det enda selv om jeg ikke er hypoman/manisk. Vet ikke om det har noen hensikt å gå på det sammen med Litium da, men. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...