Gå til innhold

Hvor fort/når kan man forvente å merke bivirkninger ved oppstart av en ny medisin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (16 timer siden):

Så fort medisinen har begynt å virke. Det er bare å prøve så finner du det ut. Du kan kjenne det umiddelbart eller etter noen dager.

Det står på nettet at man vil merke effekt etter ca. 2 uker, vil det si at det vil ta 2 uker før jeg får bivirkninger, at jeg ikke kan kjenne noe nå? Og er det sånn at om jeg ikke får bivirkninger etter 2 uker så vil jeg sannsynligvis ikke få det senere heller?

Anonymkode: e0eb9...8e7

Du skal få et helt gratis, uvitenskapelig "kjerring-/karraråd" fra meg.  Jeg har dessverre måttet ta ulike medisiner, og jeg tar det hver gang for gitt at jeg ikke får bivirkninger. Det har jeg heller aldri fått 🙂

Annonse

Gjest Hurja

Jeg fikk ingen bivirkninger på Wellbutrin. Som kupton tar jeg det for gitt å kkke få bivirkninger. Jeg har prøvd en del medisiner, og jeg får bivirkninger kun på migrenemedisinen min (de er sterke bivirkninger også, men jeg har valget mellom disse og hodepinen og velger bivirkningene). 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...