Gå til innhold

Hvor ærlig er du med foreldrene dine om din psykiske helse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis du feks er i en dårlig periode, sier du det rett ut eller forsøker du dekke over og bagatellisere det? 

Jeg er der at jeg ikke en gang sier fra til dem om jeg blir innlagt på akuttpost, blir det lengre innleggelse på DPS sier jeg det selvfølgelig da det hadde blitt vanskelig å skjule. Er det dumt av meg?

Anonymkode: 5d0da...801

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (18 minutter siden):

Da jeg ble tvangsinnlagt fikk de jo vite alt. Ellers har jeg en gang sagt så mye at min mor ringte legevakten. Men i det lange løp har jeg holt de utenfor.

Får foreldre vite bokstavelig talt hele journalen din dersom du blir tvangsinnlagt? Kan det virkelig være sånn? 

Anonymkode: 97fd5...96f

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får foreldre vite bokstavelig talt hele journalen din dersom du blir tvangsinnlagt? Kan det virkelig være sånn? 

Anonymkode: 97fd5...96f

De fikk høre mye. Jeg var allerede frivillig innlagt men de ville ha meg på lukket. Heldigvis er dette leeenge siden.

Jeg lar foreldre gå til psykiatrisk sykepleier for å snakke. Jeg vil ikke bli med men de må gjerne snakke med psykepleier uten meg. Ber alltid psykepleier ringe foreldre når de maser om ting de ikke har peiling på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...