Gå til innhold

Jeg tenker mye på døden og det er vanskelig, skremmende og plagsomt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tenker mye på døden. Både på hvordan og når jeg selv kommer til å dø og hvordan og når foreldrene mine og broren min kommer til å dø og tiden etterpå. Mest foreldrene mine da. Sånn så nå nettopp tenkte jeg på at hvis pappa døde ville jeg spørre broren min om han ville overta huset fordi han ser etter å kjøpe hus akkurat nå også kom jeg til å tenke på at han nok ikke hadde fått høyt nok lån til å betale det som sannsynligvis blir taksten på huset. Og at jeg da ville si at han bare kunne bo der og betale meg det han ville betalt i lån hver måned i stedet for å ta opp lån i banken. Fordi jeg hadde villet at huset skulle forbli i familien og fordi det ville være fint å kunne hjelpe broren min på den måten. 

Men... det er jo veldig vanskelig, skremmende og plagsom å skulle tenke på døden så ofte. Hva kan man gjøre med det?

Anonymkode: df401...9cb

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg tenker mye på døden. Både på hvordan og når jeg selv kommer til å dø og hvordan og når foreldrene mine og broren min kommer til å dø og tiden etterpå. Mest foreldrene mine da. Sånn så nå nettopp tenkte jeg på at hvis pappa døde ville jeg spørre broren min om han ville overta huset fordi han ser etter å kjøpe hus akkurat nå også kom jeg til å tenke på at han nok ikke hadde fått høyt nok lån til å betale det som sannsynligvis blir taksten på huset. Og at jeg da ville si at han bare kunne bo der og betale meg det han ville betalt i lån hver måned i stedet for å ta opp lån i banken. Fordi jeg hadde villet at huset skulle forbli i familien og fordi det ville være fint å kunne hjelpe broren min på den måten. 

Men... det er jo veldig vanskelig, skremmende og plagsom å skulle tenke på døden så ofte. Hva kan man gjøre med det?

Jeg kjenner noen som er redd for å våkne i kista. Hun har klaustrofobi. 

Anonymkode: 0bd8a...5b8

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kjenner noen som er redd for å våkne i kista. Hun har klaustrofobi. 

Anonymkode: 0bd8a...5b8

Oj, ja det skjønner jeg at hun er redd for. Det hadde vert grusomt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...