Gå til innhold

Kan det fortsatt være pf dersom...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en stund lurt på om jeg har unnvikende pf ettersom jeg kjenner meg igjen i mye av symptomene. Men jeg er også programmert slik at jeg klarer forholdsvis fint å ta meg sammen, selv om det da koster meg mange krefter. 

Kan ta ett eksempel så det kanskje er lettere å skjønne... Jeg er veldig innadvendt og bryr meg mye om hva andre synes om meg og jeg føler meg veldig sosialt klønete osv. Men en sommer (4 år siden) hadde jeg jobb på omsorgssenter der jeg jobbet som pleieassistent. Snakket en del både med kollegaer og pasientene. Jeg fikk det til forholdsvis bra tror jeg, for jeg fikk positive tilbakemeldinger i jobben. Selv om jeg selv følte jeg gjorde en dårlig jobb. Mens nå har jeg fått "tilbakefall" der jeg sliter med å bare sitte i stillhet i matpausen sammen med kollegaene mine. Jeg jobber også alene og kjenner jeg hadde ikke klart å jobbe sammen med noen andre lenger. Kan det fortsatt være jeg har unnvikende til tross for at jeg klarer ta meg sammen og fungere 'normalt' i perioder?

Anonymkode: 7b876...b57

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/472724-kan-det-fortsatt-v%C3%A6re-pf-dersom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk diagnosen unnvikende PF i 2017. Jeg har likevel opp gjennom årene klart å fullføre høyere utdanning. Jeg klarte å presse meg gjennom usikkerhetene jeg hadde mye av. Men det var absolutt stressende. 

Så du kan jo ha diagnosen, men fortsatt greie å gjøre nødvendige aktiviteter i livet. 

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Jeg fikk diagnosen unnvikende PF i 2017. Jeg har likevel opp gjennom årene klart å fullføre høyere utdanning. Jeg klarte å presse meg gjennom usikkerhetene jeg hadde mye av. Men det var absolutt stressende. 

Så du kan jo ha diagnosen, men fortsatt greie å gjøre nødvendige aktiviteter i livet. 

Jeg skjønner. Slik er det for meg også, veldig stressende og krever mye å skulle gjøre slike ting som jeg feks nevner i hovedinnlegget. Takk for svar :)

Anonymkode: 7b876...b57

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...