Gå til innhold

Hvordan kan man stole utredningen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg lurer på... Hvordan kan man slå seg til ro med diagnosene man har fått og stole på utredningen?

Jeg har hatt litt ulike diagnoser opp igjennom, samt at jeg også gjennkjenner meg i en diagnose jeg selv tenker jeg kanskje burde hatt. Da jeg ble utredet for 2. gang var tok det 8 måneder og vi gjennomgikk alle diagnoser. Så slikt sett skulle man tro det var bombesikkert. Men neida, 1 år senere blir jeg diagnostisert med en diagnose behandler som utredet meg sa jeg (absolutt) IKKE hadde. Jeg kjenner meg igjen i diagnosen altså, så vet ikke helt hvorfor behandler mente at jeg absolutt ikke hadde den, mulig fordi jeg fikk lav score på det ene skjemaet jeg fylte ut. 

Så ja, som dere kanskje skjønner så er jeg stadig usikker på om utredningen var rett og til å stole på. Synes det er vanskelig å skulle slå seg til ro med at jeg har de diagnosene jeg har. 

Anonymkode: 5d9a4...086

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/472751-hvordan-kan-man-stole-utredningen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...