Gå til innhold

Nysgjerrighet - sykelig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Taushetsplikt har ikke med nysgjerrighet. Du vet jo ting som ikke skal ut da.

Men ja, man kan bli så nysgjerrig at det blir plagsomt for en selv og de andre. Jeg kjenner noen 😅😂 men det blir bare komisk å være vitne til for min del, men kan være ekstremt plagsomt for enkelte så klart. 

Vi snakker her om å kjøre omveien hjem for å kjøre forbi huset til interessante personer. 

Finner unnskyldninger/tar på seg ærender for å dra et sted man kan finne ut ting.

Mister sine sosiale antenner og spør direkte personlige spørsmål.

Følger etter noen for å vite hvor hn skal. 

Og så har du de som blir så nysgjerrige at de må gå inn i hagen til folk og se inn vinduet. Fy f jeg skvatt en gang da jeg plutselig så en hvit skjorte utenfor kjøkkenvinduet et sted. 

Endret av 90tallsbarn

Vet ikke om det kan bli sykelig, men det kan være irriterende med alt for nysgjerrige mennesker. Men jeg har også erfart at de kan være gode å ha. De blir på en måte vaktbikkjer og kan få med seg viktige ting om noe skulle skje. Så aldri så galt osv...

Endret av Kashmir

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...