Gå til innhold

Får jo bare avslag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er så ulikt hvorfor noen får avslag. Jeg har nettopp fått avslag fordi jeg er FOR syk. De tror ikke det har noen hensikt før jeg får stabilitet i bemannet bolig. 

Så ikke sikkert det er fordi du ikke er syk nok. Kanskje de mener det motsatte? 

Uansett leit at du fikk avslag. Kom de med et alternativ slik som kommunen?

Endret av Glitter
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg husker jeg fikk avslag fra dps 2 ganger når jeg var langt nede, legen måtte få time til innlegelse da isdedenfor, skikkelig tragisk spør du meg!

Anonymkode: 90277...8c0

Det er merkelig. Jeg får også innleggelser på DPS ved behov, men ikke poliklinisk behandling. 

AnonymBruker
Glitter skrev (23 timer siden):

Det er merkelig. Jeg får også innleggelser på DPS ved behov, men ikke poliklinisk behandling. 

Det er virkelig dårlig bruk av resurser og mennesker. Å legges inn er mer omfattende og kan gjør fort ting verre. Jeg reiste inn, satt meg på senga 10 min og sa nei dette klarer jeg ikke. Og de skjønte det for jeg har ME og var veldig dårlig i utmattelsen

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det er virkelig dårlig bruk av resurser og mennesker. Å legges inn er mer omfattende og kan gjør fort ting verre. Jeg reiste inn, satt meg på senga 10 min og sa nei dette klarer jeg ikke. Og de skjønte det for jeg har ME og var veldig dårlig i utmattelsen

For noen blir det i hvert fall helt feil. For andre ikke kanskje. Aner ikke vedrørende meg selv. 

Skjønner innleggelse på DPS blir for omfattende når du har ME. Jeg som er fysisk frisk blir utslitt av å være der. Sånn at vi har valgt å gjøre oppholdene kortere fordi da jeg skulle være der i seks uker så endte jeg med å bli verre fram til jeg fikk fritak fra noen av gruppene. Så for deg hadde det vel ikke gått. Og da må de jo gi deg individuelt tilpasset hjelp? Sånn tenker jeg i hvert fall, men vet jo at systemet er kinkig. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...