Gå til innhold

Et døgn borte klærmengde

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mye ville du pakket for et døgn? Jeg har pakket tre bukser 4 topper 3 gensere 2 sko og to jakker. Det ble en tung koffert..

Anonymkode: 14ef0...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Lady HM skrev (16 minutter siden):

Du har glemt å pakke bunaden.

Vet ikke med deg, men jeg går ikke i bunad på konsert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vet ikke med deg, men jeg går ikke i bunad på konsert. 

Hørt om noen superstjerner som bytter antrekk på senen flere ganger per opptreden, men visste ikke at publikum også holdt på slik, men for all del har du lyst har du lov

Anonymkode: 65f52...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mye ville du pakket for et døgn? Jeg har pakket tre bukser 4 topper 3 gensere 2 sko og to jakker. Det ble en tung koffert..

Nå er jeg overbevist om at du tuller mye her inne. Trodde lenge at du bare var litt "naiv", men dette fikk meg overbevist om at du faktisk er et lite troll. Mulig jeg er veldig treig i oppfattelsen og naiv selv. Jeg trekker derfor den konklusjonen at mange av trådene dine faktisk har vært tull og tøys og ikke mangel på livserfaring, slik jeg har trodd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (4 minutter siden):

Nå er jeg overbevist om at du tuller mye her inne. Trodde lenge at du bare var litt "naiv", men dette fikk meg overbevist om at du faktisk er et lite troll. Mulig jeg er veldig treig i oppfattelsen og naiv selv. Jeg trekker derfor den konklusjonen at mange av trådene dine faktisk har vært tull og tøys og ikke mangel på livserfaring, slik jeg har trodd. 

Nei Vendi jeg tuller faktisk ikke. Det er vanlig å pakke mye når man ikke klarer og bestemme seg for hva man vil ha på seg. Har det aldri skjedd med noen av dere? Jeg er ikke god på å pakke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vendi skrev (6 minutter siden):

Men jeg har masse livserfaring og masse kunnskap om mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helseturen var altså en Beynoce-konsert? Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men jeg har masse livserfaring og masse kunnskap om mye. 

Det har du ikke vist her inne.

Anonymkode: 7f964...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det har du ikke vist her inne.

Anonymkode: 7f964...6fb

Mulig jeg ikke har blitt gjenkjent for en gang skyld men jeg har diskutert masse med mange av de faste brukerene her, i andre sine tråder om forskjellige ting. Bidratt med min kunnskap som har kommet til nytte håper jeg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakk med et par bukser, et par gensere og ett par sko til. Det der blir ikke så tungt da. Ærlig talt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg hadde pakket mye mindre enn deg (ett skift + toalettsaker sannsynligvis), men det gjør jo ingenting at du har mye med deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...