Gå til innhold

Hurdalsjøen er det nedlagt?

Anbefalte innlegg

kupton skrev (18 timer siden):

Ja, som generell ordning er det kun Fritt sykehusvalg som gjenstår.

Da er vi enige. Det er slik jeg har tenkt på det hele tiden, men ble forvirret da min unøyaktige måte å uttrykke meg på ble satt i fokus ;)  Jeg la ikke merke til mitt "istedenfor" før nå... Trist å se at eksisterende helsetilbud blir rasert.

Bare det at de argumenterte med at de var opptatt av å ikke forskjellsbehandle pasientgrupper for å ikke ta bort egenandelen for LAR-pasienter umiddelbart (legemiddelassistert rehabilitering), sier meg at man sitter og gjør sitt beste i å finne på unnskyldninger for å ikke skape en best mulig helsetjeneste. Hadde jeg sittet med makten, hadde jeg følt det pinlig at flere pasientorganisasjoner må gå aktivt ut og bekrefte at "for oss er det viktigste at ruspasienter får nødvendig hjelp" enn at alle pasientgrupper skal likebehandles.

Fortsetter under...

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (54 minutter siden):

Da er vi enige. Det er slik jeg har tenkt på det hele tiden, men ble forvirret da min unøyaktige måte å uttrykke meg på ble satt i fokus ;)  Jeg la ikke merke til mitt "istedenfor" før nå... Trist å se at eksisterende helsetilbud blir rasert.

Bare det at de argumenterte med at de var opptatt av å ikke forskjellsbehandle pasientgrupper for å ikke ta bort egenandelen for LAR-pasienter umiddelbart (legemiddelassistert rehabilitering), sier meg at man sitter og gjør sitt beste i å finne på unnskyldninger for å ikke skape en best mulig helsetjeneste. Hadde jeg sittet med makten, hadde jeg følt det pinlig at flere pasientorganisasjoner må gå aktivt ut og bekrefte at "for oss er det viktigste at ruspasienter får nødvendig hjelp" enn at alle pasientgrupper skal likebehandles.

Når er det nytt valg? Dette er horribelt. Fritt sykehusvalg er en menneskerettighet. 

Anonymkode: 510ef...357

kupton skrev (På 14.5.2023 den 13.29):

De kan ikke ta inn nye pasienter etter 01.01.23 fordi sosialistene (AP+SP+SV+Rødt) ikke vil ha private helsetilbud.

Disse partiene kutter ned på det private tilbudet og kapitalistene (H) kuttet ned på det offentlige tilbudet. 

Verdens gang😅

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...