Gå til innhold

Er blitt lobotomert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

På et psykiatri-forum må man regne med litt diverse av både svært syke mennesker og litt mer oppegående godt medisinerte.

Også har man de oppegående og umedisinerte som kun er her for å enten lære eller for tidsfordriv. 

Anonymkode: ffb2f...c66

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei det er ikke sånn det funker. Du kan tro på mye rart og mange kan tro det samme, men det er først når du ikke fungerer i det daglige og du virkelig er syk, at du er syk.

Eksempel, ikke fungerer sosialt, du mister kontakt med familie og venner og isolerer deg, du slutter å fungere i jobben, drar ikke på jobben

Det er mulig du har rett i mye her. Men jeg vet jo om personer som til tross for sine vrangforestillinger klarer å leve relativt normalt. 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det vet ikke du! 

Det fins ihvertfall ikke engler og energier som du tror på. Det er en vrangforestilling. Du er skikkelig vrangforestilt som tror på engler. 

Jo, det fins. Og det er noe helt annet å tro på engler, enn å tenke at man er blitt lobotomert om natten. 

Endret av Osten
stjernestøv
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Du er jo vrangforestilt deluxe som tror på engler og energier som ikke en gang fins. 

Nå hvordan føles det å bli kalt vrangforestilt? Føler du deg bedre kanskje? 

Det er greit for meg at du mener det, det er din sak. 

Annonse

AnonymBruker
Vendi skrev (1 time siden):

Jeg tror at det er sånn at hvis du deler en forestilling med mange andre f.eks i en religion, så regnes det ikke som psykotisk. Hvis du derimot er den eneste som har spesielle åndelige uforklarlige opplevelser, så dreier det seg mest sannsynlig om psykose. 

Litt rart det er sånn.

Anonymkode: 64cb4...5ad

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Moren min fulgte meg dit. 

Anonymkode: 8b7c5...a90

De mistenkte ikke noe psykose da eller ga deg noe AP? Er litt rart og komme til legevakten og si at man tror at man har blitt lobotomert og få det avkreftet og så bare dra?

AnonymBruker
Everybody skrev (5 minutter siden):

De mistenkte ikke noe psykose da eller ga deg noe AP? Er litt rart og komme til legevakten og si at man tror at man har blitt lobotomert og få det avkreftet og så bare dra?

Jeg syns det er vondt at du sier slike ting. Jeg skal til fastlegen i morgen tidlig. 

Anonymkode: 8b7c5...a90

AnonymBruker
Everybody skrev (2 timer siden):

Er jo sikkert en ganske vanlig ting man kan finne på å lyve om, nettopp for å bli innlagt så kan være derfor. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...