Gå til innhold

Hvordan kan en bli mer observant på omgivelsene rundt en?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Grunnen til at jeg spør er at jeg er helt håpløst på det å se rundt meg og legge merke til ting, sånn som feks at jeg går rett forbi folk jeg kjenner på gata/på butikken eller sånn som da jeg gikk på vgs og gikk forbi samme bygget hver dag og jeg la ikke merke til hva som sto på det før venninna mi påpekte det. Og det var TYDELIGE bokstaver og lett å se... hehe... Så ja, håpløs kan du lett si. Jeg forsøker være bevisst på at NÅ må jeg være våken og observant men funker dårlig.. 

Anonymkode: b5869...ff4

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Grunnen til at jeg spør er at jeg er helt håpløst på det å se rundt meg og legge merke til ting, sånn som feks at jeg går rett forbi folk jeg kjenner på gata/på butikken eller sånn som da jeg gikk på vgs og gikk forbi samme bygget hver dag og jeg la ikke merke til hva som sto på det før venninna mi påpekte det. Og det var TYDELIGE bokstaver og lett å se... hehe... Så ja, håpløs kan du lett si. Jeg forsøker være bevisst på at NÅ må jeg være våken og observant men funker dårlig.. 

Anonymkode: b5869...ff4

Er du deprimert? Hvis ikke er det nok normalt 

Anonymkode: a9041...08c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...