Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen alle!

Sittter her med morgenkaffen og ser på NRK Direkte. Ser på gardistene sin oppvisning - det er så flott! Blir litt rørt, jeg.

Senere skal jeg gå folketoget for karateklubben. Etter det blir det kosetid med samboer med god middag og så cava, jordbær og dessert. :) 

UtakknemligDiva

Her blir det mulig å gå en tur ut litt utpå dagen. Kanskje jeg treffer noen kjente eller ukjente 😜 Alle jeg kjenner her er på en eller annen måte opptatt. Nybakte foreldre som skal være rolige, en kompis som pleide å arrangere champ.frokost skal lese til eksamen, andre er ikke her i byen. Så i år blir jeg hjemme enn så lenge.

Det positive er at jeg slipper å være dårlig klokka 5 i ettermiddag da 😜

Annonse

Vhanja skrev (26 minutter siden):

Gratulerer med dagen alle!

Sittter her med morgenkaffen og ser på NRK Direkte. Ser på gardistene sin oppvisning - det er så flott! Blir litt rørt, jeg.

Senere skal jeg gå folketoget for karateklubben. Etter det blir det kosetid med samboer med god middag og så cava, jordbær og dessert. :) 

Blir rørt jeg også. Det er det med at  nordmenn alltid er så nedpå og nøkterne, så når det blir høytidelig og feiring så blir det litt sånn gåsehud 😀

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Blir rørt jeg også. Det er det med at  nordmenn alltid er så nedpå og nøkterne, så når det blir høytidelig og feiring så blir det litt sånn gåsehud 😀

Ja, tror det er et godt poeng.

Gråter faktisk en liten skvett her jeg sitter, jeg. Når Kongen kommer ut på balkongen. Kommer omtrent rett fra sykehuset, er tydelig svekket, men stiller likevel opp. Har fått stol men står likevel gjennom hele nasjonalsangen. ❤️ 

FjellOgDalar

Gratulerer så mye med dagen alle sammen!

Jeg feirer på en opptreningsinstitusjon i år, men i dag er det bare 17. mai-relaterte poster på programmet. Vi har akkurat gått i tog på området, og nå er det snart lunsj i form pølse, kake og is. 

påskelilje

Hurra for 17.mai!!!!

Her har jeg en strekk på sofaen etter koselig lunsj med mine foreldre. Jeg ble akkurat ferdig i tide, holdt på å ta på bunaden da min far kom fem minutter før tida, som han pleier 😁 Det ble SÅ koselig!

Om en stund skal vi inn til byen og se borgertoget. Det blir også fint 🇸🇯

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...