Gå til innhold

Blitt feilbehandlet for schizofreni i årevis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde prøvd masse medisiner og egentlig ingen virket helt bra. Nå først når psykiatrien har funnet ut at jeg har autisme så fikk jeg endelig trappe ned på antipsykotikaene jeg har gått på. Det er ikke så rart at schizofrenien ikke lot seg behandle når den egentlig aldri var der. 

Anonymkode: e3925...fc4

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (5 timer siden):

Så blir det noe sak ut av dette? Får du noe oppreisning av noe slag? Får egentlig slike saker noe konsekvenser eller det såpass normalt og ikke alvorlig nok?

Jeg orker ikke å gå til sak nei. Tror ikke det går ann å få noe sak ut av det heller så orker ikke sette meg inn i det. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg orker ikke å gå til sak nei. Tror ikke det går ann å få noe sak ut av det heller så orker ikke sette meg inn i det. 

Det er ikke komplisert å klage. Søk på Norsk pasientskadeerstatning ,fyll inn skjema og eventuelt litt tilleggs informasjon.  Tok meg 15 minutter. Vil du klage mer ,så Statsforvalteren. Viktig å  klage ,vis vi  ikke klager på feil i helsevesenet. 

Anonymkode: 6ee6f...e98

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (2 timer siden):

Hva skjer hvis man klager og får medhold?

Du kan søke om erstatning for feilbehandling. Og stedet du har fått feilbehandling kan få "straff " i form av kritikk for dårlig behandling eller bøter. 

Anonymkode: 6ee6f...e98

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...