Gå til innhold

Undrer meg på det.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
Vendi skrev (44 minutter siden):

Tror ikke det har med vaksinen å gjøre. Har i alle fall aldri hørt eller lest om sånne bivirkninger. Og så har du vel hatt det sånn før du tok vaksinene også? 🙂

Jo har jo det men syns det har forverret seg og jeg skjønner ikke hvorfor, derfor tenkte jeg på vaksinen. 

stjernestøv
Ikkeanonymnok skrev (5 minutter siden):

Det har neppe med vaksinen å gjøre. Hvis jeg skal gjette så er det en naturlig svingning i psyken din. 

Ok. Har sagt til sykepleieren at jeg har blitt verre i år men han tar det ikke seriøst, tror visst jeg alltid har vært sånn. 

Annonse

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Kan det at jeg har blitt verre i år ha med vaksinen å gjøre? Tok tredje dose i januar. Da er det vel ikke psykisk? Gikk en tur med mannen og ble så rar, måtte bare snu. Alt ble uvirkelig og ekkelt! Tåkete på en måte. 

Kan være angst anfall 

Anonymkode: 1829c...935

stjernestøv
laban skrev (2 minutter siden):

Tror du skal være glad om selve vaksinen fortsatt virker. Tviler sterkt på at eventuelle diffuse psykiske bivirkninger varer i månedsvis.

Det gjør den vel ikke. Hm har lest om folk som har vært dårlig veldig lenge, noen er det fremdeles. 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan være angst anfall 

Anonymkode: 1829c...935

Ja kan være, var på butikken en tur nå og fikk det igjen sterkt. Psykiateren snakket om depersonalisering mens sykepleieren kaller det angst. Uff det er så ekkelt. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Ja kan være, var på butikken en tur nå og fikk det igjen sterkt. Psykiateren snakket om depersonalisering mens sykepleieren kaller det angst. Uff det er så ekkelt. 

Har du fått vite hva du skal gjøre når du får det sånn? 

Anonymkode: de9b0...f6b

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du fått vite hva du skal gjøre når du får det sånn? 

Anonymkode: de9b0...f6b

Ja det har jeg nok men det husker jeg ikke, pleier ikke å huske råd som blir gitt meg. Jo noe er å fokusere på ting rundt meg, f.eks tenke "Der er en bil, der er noen folk, der er en busk" osv. Men syns ikke det hjelper. 

stjernestøv

Men hvordan kan det ha seg at jeg om morgenen og formiddagen føler meg som regel bra og at jeg blir verre og verre utover dagen? Er det typisk schizoaffektiv? Jeg ser frem til å legge meg for å ta medisinene jeg tar for å finne roen og for å sove, sykepleieren mente jeg kanskje følte meg best når jeg sto opp for da har jeg sovet. Tåler jeg ikke å være våken? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...